hej Lars, tak for din forklaring. Jeg kender konceptet bag de forskellige markedsføringsmuligheder, men tænkte mest på om der er noget der fungerer bedre på Adwords end på Facebook, og omvendt. Men jeg formoder at det ikke kan siges på den måde, så du har ret at jeg skal prøve mig frem. Jeg har dog lidt for meget respekt for Google Adwords, nok fordi jeg er "bange" at tabe penge - og jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg griber det an. Facebook forstår jeg nogenlunde derimod..
|
Nu kommer alt online markedsføring jo an på hvad det er du sælger og til hvilken målgruppe. Hvis den side kunderne lander på, når de har klikket på din annoncer, ikke indbyder of opfordre til salg eller at du mister kunden i forløbet fra de klikker på din annonce til de vælger at bestille og betale for dine yderlser/produkter. Så har du helt sikkert tabt dine penge.
Hvis du kan uddybe hvad du sælger, samt hvilken side kunderne skal lande på, er det lidt lettere at give et bud på hvad der passer bedst.