Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For at vise dig de mest relevante resultater, har vi udeladt nogle af de resultater....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gennemgår jeg mine kategorier slavisk på google site:dinparfume.dk kategori strengen.

Når jeg så f.eks. søger på site:dinparfume.dk versace

Så får jeg nederst teksten:

For at vise dig de mest relevante resultater, har vi udeladt nogle af de resultater, der i meget høj grad ligner de 9, der allerede er vist. Hvis du vil, kan du gentage søgningen, så de resultater, der er udeladt, kommer med.

Er dette fordi der er DC?
I såfald, hvad er den aktuelle fejl?

Tak for jeres svar.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - du har masser af DC.

Det skyldes blandt andet din sorteringsfunktion, der skaber nye URL for hver sorteringsmetode. Bedste løsning er at lave sådan en sortering "client side", men det kan du nok ikke.

Canonical URL tag er så det bedste plaster på det sår. Kort svar - beklager. Men jeg sidder midt i noget andet og kom bare forbi.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er nysgerrig: Når man er udsat for DC, handler det så bare om at ændre teksterne og så er problemet løst? Eller hvordan?

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort svar: Ja, skriv din tekst om, så finder Google selv ud af resten på et tidspunkt.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Det var lige præcis det jeg svar jeg var ude efter - for som jeg kunne se det, så var det sorterings funktionen der smadrer det hele.

Jeg vil få den fjernet asap

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste måde jeg har kunne fjerne det på er i google webmaster tools, hvor jeg har ekskluderet to parametre der laver selve sorteringen.

Hvor lang tid går der før dette bliver indexeret igen så? altså det nye? Når det er loaded på webmastertools

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinparfume.dk:
Hvor lang tid går der før dette bliver indexeret igen så? altså det nye? Når det er loaded på webmastertools

Der kan sagtens gå flere måneder.

Jeg lavede en del rettelser på en af mine sider for nogle måneder siden, men de gamle uls står stadig på google webmaster

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - det har vel også en del at gøre med vores meget din side bliver besøgt dvs. hvor ofte google bot er forbi og crawle på din side?

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så faldt 10 øren :)

Jeg har uploaded et nyt sitemap.xml og kunne se jeg har 1833 sider - men google kun har indexeret 523.
Nu her 2 timer efter kender google 525 Big Smile

Det går den rigtig vej folkens

Ps. Thomas jeg har fået den funktion fjernet. Nu bliver vores produkter også vist på en lang række.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)