Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bluetooth dating

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Greg,

Som jeg forstår dit koncept, så virker denne dating kun hvis man er indenfor en radius af 15 meter fra hinanden ? Dvs. der er en meget beskeden chance for, at lige netop den type du søger, kommer indenfor 15 meter OG samtidig har programmet installeret på mobilen...

Din eneste mulighed for success vil være at have ufattelig mange brugere indenfor en meget lille radius. Den hurtigste måde at få dette på vil være dels at tilbyde programmet gratis og samtidig lave lokal markedsføring !

Min konklusion: Din ide er ganske god, men i praksis ufattelig svær at få success med, medmindre du har et stort netværk af single folk tæt på hinanden.

Måske vil universiteter, handelsskoler, gymnasier mv. være et sted at søge hen, da der netop her er chance for mange single på et lille sted ?
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:13
Ganske god og interessant interview du har fundet frem til må man sige.
Du har ret i at man vil kunne vinde noget på at tilbyde servicen til eksisterende dating sider. Den kommer klart med ind i overvejelserne.

Det er også korrekt det som Olin siger at der skal en del brugere til før der er nogle der får et træf. Jeg er fuldstændig enig. Handelsskoler og gymnasier bliver også de næste "ofre" for markedsføring. Der må ligge en ret stor mulighed for nye brugere i målgruppen.

Til endnu en af dem der laver det der virksomhedshalløj - kan du sige mere om dit arbejde med bluetooth for jeg sidder inde med et par idéer der måske kunne være sjove at "lufte" for en som har med bluetooth at gøre - mail@proxidating.dk
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:28
Jeg er enig i flere af de andres betragtninger, bl.a. den med at der skal være brugere, før nye får lyst til at benytte konceptet og, at en gratis testperiode vil være en god ide, evt. med en varighed på 2 dage. De fleste datingkoncepter har været fuldstændig gratis i en lang periode (indkøringsfase). Dating.dk indførte først brugerbetaling, da deres koncept var modnet til det - og det har bestemt givet pote. Thumbs up til Wagner og Co. Den samme metode har størstedelen af deres konkurrenter benyttet. Måske duer det ikke med dit koncept, men positivt set så er markedet langt mere modnet i forhold til brugerbetaling nu, så måske du allerede fra starten kan nøjes med at give 1-2 dages gratis brug af systemet.

Nu skulle jeg lige til at skrive, at der intet står om konceptet på forsiden. Nu ser jeg, at der er en tekst om konceptet i bunden af skærmbilledet. Det er skidt! De besøgende skal scrolle helt ned i bunden for at finde teksten. Den bør springe i øjnene som noget af det første.

Et par ideer:

1.
Find en flok attraktive kvinder og mænd i forskellige aldersgrupper, som du tildeler gratisprofiler i en længere periode, imod at de hjælper dig i opstartsfasen - simpelthen bare ved at være tilstede på Proxidating. "Fisk" dem eventuelt blandt hardcorebrugere af andre datingsystemer. På den måde finder du folk, der har en interesse i datingverdenen.

2.
Få et vindue på forsiden, hvor billeder af ovenstående profiler går i rotation som en slags smagsprøve på, hvad en kommende bruger af systemet kan være heldig at møde igennem systemet.

3.
Klø på!

Flot side i øvrigt.
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 15:27
Så har jeg været lidt i tænke boksen, om hvad der skal stå overst oppe på forsiden.  Så kom gerne med forslag/kritik :-)

Proxi dating er et nyt dating-univers, som forgår gratis via Bluetoothfficeffice" />

Glem de kluntede henvendelser til det andet køn, glem genertheden, for Proxi dating er et nyt software til mobilen, der åbner nye muligheder for Danmarks singler.

Proxi dating er et stykke software som kan hentes til sin mobil ganske enkelt ved atsende proxi til 1208. Derefter modtager man programmet hvor, det er muligt at udfylde en profil. Man tænder telefonens bluetooth og proxidating, og man er nu klar

til at søge.

Telefonen kan bruges som sædvanlig, mens proxi dating kører i baggrunden.

Når man passerer én på gaden, med en passende profil sender mobilen ens egen profil og billede gratis via Bluetooth til den potentielle kæreste. Derfra er det op til partnerne.

Så husk mobilen, næste gang du skal handle, løbe en tur eller bare slentre ned af strøget.

For kærlighedens veje er uransagelige og nu også baseret på Bluetooth!

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:01

Hej Greg,

Du er på vej, men jeg synes stadig der fokuseres meget på egenskaberne i produktet. Der findes en model du kan bruge til at synliggøre hvilken værdi dit produkt kan give dine kunder. EFU-modellen tager udganspunkt i produktets egenskaber man lader disse træde i baggrunden og fokuserer i stedet på hvilke fordele og udbytte disse egenskaber giver kunden. Dette er specielt vigtigt med et produkt som dit hvor dine kunder ikke selv kan transformere en egenskab til reelt udbytte, grundet produktets kompleksitet.

Prøv derfor at liste egenskaberne op for dit produkt og lav øvelsen. Du vil sikkert sande, at det ikke er så let, da vi ofte har tendens til at fokusere på den rene funktionalitet.

Du kan se mere om modellen her:

Mvh

Claus Holm

Stort sommerhus udlejes på Fyn. Nyd livet og slap i vores sommerhus med havudsigt og spabad, sauna, brændeovn, solarium og meget mere.
Tilmeldt 20. Oct 05
Skrevet kl. 17:04

Jeg har lige været til et netværksmøde og traf dette firma.

Er der nogen der kender det og var det en mulighed?  Ideen er jo god nok, synes jeg.

Hilsen
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:46
En udokumenteret påstand er, at folk der dater på nettet har mindre selvtillid end folket der finder partnere i ''det virkelige liv''

Det er noget vrøvl, og det er derfor den er og altid vil være udokumenteret. Så nemt kan det siges :)

Nu er netdating jo næsten blevet en hverdagskost - 600000 registret på dating.dk

Jeg ved godt dette var en sidebemærkning fra din side, men hver gang jeg ser dating.dk''s profilantal nævnt farer der en djævel i mig fordi de hele tiden profilerer sig på netop det tal, når det i virkeligheden er misvisende og næsten ligefrem løgnagtigt.
Freeway vil til hver en tid påstå det modsatte, men faktum er at de aldrig sletter profiler pga inaktivitet. Og hvordan jeg ved det? Jo, jeg har såmænd en profil derinde som ikke har været logget ind i over 2 år. Hvis det ikke er inaktivitet ved jeg ikke hvad det er. Der er også et andet forum på nettet der handler om netop dette emne, hvor der er mange flere beviser på det - kan bare ikke lige huske hvor..

Anyway, tallet viser hvor mange profiler der er i alt, inklusive dem der ikke har været logget ind i årevis. Ergo - det har ikke en skid med antallet af AKTIVE brugere at gøre, som i realiteten er det eneste tal der betyder noget. Jeg synes det grænser sig til falsk markedsføring, men det er måske bare mig..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:52
Mht. Dating kan jeg en morsom historie.
Jeg kan ikke huske tallen præcis, så bær over med mig :-)
Da vi startede Jubiis datingservice, fik vi på 1 måned ca. 70.000 profiler ind og på det tidspunkt havde Dating.dk i følge deres eget website ca. 40.000 profiler. Fra den ene dag til den anden, gik tallet på deres forside op til mere end 300.000 profiler, så der aktiverede de lige alle de gamle profiler
Ikke at der er noget forkert i det (Vores SPAMfighter tal er også alt inklusiv), men det var nu meget sjovt at se.
Jubii havde indtil jeg forlod biksen, en meget større aktiv masse af datere end Dating.dk, men det var der ikke mange der vidste. Hvordan det ser ud nu aner jeg ikke.

Dbh Martin
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 13:19

Så kan du godt sige hvordan i skaffede de 70000 brugere Martin :-)

Så kan det jo være man skal have fat i Jubii lovefinder som samarbejds partner....

Claus: EFU modellen, ja du har sku nok ret i at man gerne vil fortælle lidt "se hvad jeg kan" men der skal nok kigges lidt på kundens behov og udbytte, - Og ja det er sku en lidt svær model den der - Jeg kan godt huske den fra skole bænken, den er ret simpel men også ret svær...

Jeg går lige i tænke boksen lidt endnu men vender roligt tilbage :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:13
Ved at have en masse traffik i forvejen.
Men dit problem er, som det også er beskrevet af andre, at få brugerne på samme tid og det anser jeg for at være ret svært.

Dbh Martin
Side 3 ud af 4 (37 indlæg)