I må meget gerne være kritiske da det sådan set er den eneste måde man kan få at vide at der er noget der kan forbedres. :-)
Jeg må sige at jeg har fået nogle gode inputs som klart er noget der skal arbejdes videre med. - Lige en hurtig en til De skæve ridere: Hvad mener du med at jeg skal skaffe 100 kvindelige brugere med billede. Det er der "problemet" er at jeg ikke groft sagt ved om det er en mand eller en kvinde der henter programmet. Det er heller ikke muligt at oprette en profil på hjemmesiden som man kan med f.eks dating.dk.
Det er her vores produkt er differanceret iforhold til dating sider på nettet fordi det forgår via mobilen. Man kunne jo godt forstille sig at man sammen med en dating side gik sammen således at det med at søge andre dating brugere bliver interaktivt.
En hurtig til Claus - Ved ikke hvor godt det ville være hvis det var muligt at prøve det i f.eks. 14 dage fordi chancen er måske ikke lige helt så stor for at møde en proxi bruger. Det er jo også en anden udfordring for brugere vil nok ikke bruge proxi hvis der ikke kommer nogle "træffer"..
/Greg |
Dato: 10/22/2005 9:24:49 PM Forfatter: Greg Young
En hurtig til Claus - Ved ikke hvor godt det ville være hvis det var muligt at prøve det i f.eks. 14 dage fordi chancen er måske ikke lige helt så stor for at møde en proxi bruger. Det er jo også en anden udfordring for brugere vil nok ikke bruge proxi hvis der ikke kommer nogle 'træffer'..
/Greg
Det var så heller ikke lige mig der foreslog det...

Dat 10/22/2005 9:24:49 PM Forfatter: Greg Young
Det er her vores produkt er differanceret iforhold til dating sider på nettet fordi det forgår via mobilen.
/Greg
Enig, det er den rent teknisk forklaring på hvordan I diffenretierer jer, men det fortæller jo reelt ikke ret meget om hvad det betyder af merværdi for brugeren...
/Claus Holm