Hej Aminoer,
Min kæreste er blevet helt vild med at lave smykker selv og er blevet rigtig dygtig, men hun har snart så mange på lager at hun har behov for hjælp til finde flere kunder, Så tænkte på om der er nogen som ville være interesseret i at blive partner hvor hun laver smykkerne og du/I sælger dem evt ved at lave en hjemmeside eller har en butik, Hun er ikke moms-registreret endnu, da det kun har været til venner og gaver i familien som smykkerne har været lavet til. Men nu er det ved at tage om sig og i stedet for at smykkerne ligger i nogle kasser og ikke bliver solgt, så kunne det jo være at der var nogen som ville være behjælpelig med videre salg af disse smykker, De smykker som vi snakker om er flettet armbånd med perler, perlearmbånd, øreringe samt halskæder. Håber der er nogen som har lyst til at vende tilbage med evt ide om samarbejdsmuligheder.
Mvh Morten og Kit |
Hej Morten & Kit,
Det lyder jo til vi har fået en ny, lille iværksætter - Super godt.
Som du selv nævner, så vil det være en oplagt mulighed og lave en webshop, og forsøge og sælge produkterne der. Det synes jeg sådan set godt selv i kan lave, uden en form for samarbejdspartner - Det var måske nærmere en sparrings-partner i havde brug for i jeres nuværende situation.
I skal bare vide én ting inden i går i gang med salg på nettet; Det er hårdt arbejde, og der er masser andre der også sælger blandt andet håndlavet/hjemmelavet smykker.
Samtidig kan jeg måske anbefale, at i kigger nærmere på følgende muligheder:
Qxl.dk - Stort online auktionshus, her er der masser af besøgende, og min vudering er at varer som f.eks. smykker altid er et hit derinde. Det koster ikke vilde beløb og komme i gang, og det er relativ nemt og lave salg igennem siden.
Markeder/messer mv. - Der findes mange kræmmermarkeder, både ind- og ude. På markeder er der altid en stor efterspørgsel på smykker, og især lidt mere unikke ting. Her er der også mulighed for og komme igang for et relativt lille beløb.
Men jeg synes da klar i skal forsøge og sælge jeres produkter på internettet.
Jeg har forsøgt og sende jer en privat besked herinde, denne er desværre ikke slået til. Kan i ikke lige smide en mail-adresse, så vil jeg sende flere oplysninger, samt idéer.
RBN