Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger samarbejdsparnter til salg af hjemmelavet smykker

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min kæreste er blevet helt vild med at lave smykker selv og er blevet rigtig dygtig, men hun har snart så mange på lager at hun har behov for hjælp til finde flere kunder,

Så tænkte på om der er nogen som ville være interesseret i at blive partner hvor hun laver smykkerne og du/I sælger dem evt ved at lave en hjemmeside eller har en butik, Hun er ikke moms-registreret endnu, da det kun har været til venner og gaver i familien som smykkerne har været lavet til. Men nu er det ved at tage om sig og i stedet for at smykkerne ligger i nogle kasser og ikke bliver solgt, så kunne det jo være at der var nogen som ville være behjælpelig med videre salg af disse smykker,

De smykker som vi snakker om er flettet armbånd med perler, perlearmbånd, øreringe samt halskæder.

Håber der er nogen som har lyst til at vende tilbage med evt ide om samarbejdsmuligheder.

Mvh

Morten og Kit

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:57

Hej Morten & Kit,

Det lyder jo til vi har fået en ny, lille iværksætter - Super godt.

Som du selv nævner, så vil det være en oplagt mulighed og lave en webshop, og forsøge og sælge produkterne der. Det synes jeg sådan set godt selv i kan lave, uden en form for samarbejdspartner - Det var måske nærmere en sparrings-partner i havde brug for i jeres nuværende situation.

I skal bare vide én ting inden i går i gang med salg på nettet; Det er hårdt arbejde, og der er masser andre der også sælger blandt andet håndlavet/hjemmelavet smykker.

Samtidig kan jeg måske anbefale, at i kigger nærmere på følgende muligheder:

Qxl.dk - Stort online auktionshus, her er der masser af besøgende, og min vudering er at varer som f.eks. smykker altid er et hit derinde. Det koster ikke vilde beløb og komme i gang, og det er relativ nemt og lave salg igennem siden.

Markeder/messer mv. - Der findes mange kræmmermarkeder, både ind- og ude. På markeder er der altid en stor efterspørgsel på smykker, og især lidt mere unikke ting. Her er der også mulighed for og komme igang for et relativt lille beløb.

Men jeg synes da klar i skal forsøge og sælge jeres produkter på internettet.

Jeg har forsøgt og sende jer en privat besked herinde, denne er desværre ikke slået til. Kan i ikke lige smide en mail-adresse, så vil jeg sende flere oplysninger, samt idéer.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:07

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om jeres produkter,?

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:37
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:05

Hej Kit & Morten,

Kanon godt Yes

Nu skal i bare i gang, og her vil jeg meget gerne hjælpe jer. I er meget velkommen til enten at sende mig en PB eller en mail på info@tk-datateam.dk så tager vi en nærmere drøftelse af hvordan jeres varer bliver solgt bedst muligt - jeg har et par foreslag til jer.

Fortsat god aften.

dbh,

Morten Dal

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 04:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du kan godt lide "no pay no cure", som er et ganske udmærket princip og de ideer jeg bygger vidre på af dem du er kommet med skal jeg tegne og ved salg får jeg procenter, igangværende ideer "Stole".

Når jeg tegner under "no pay no cure" må det vel betyde at du laver prototypre under princippet "no pay no cure" ved de ideer jeg kommer med, hvor du står som leverendør til web-siden og du skal naturligvis tjene lidt på det også. Igangværende ideer " drejefoden " bordet ".

For at din sælger skal have noget med i kufferten så skal hun sørge for salget og jeg kan samarbejde med hende ved at kontakte pr telefon først.

Hvad siger du til denne model for samarbejde?

En anden form for samarbejde kan du evt, gå med til at betale halvdelen af min løn som jeg får hos gorm som vil betyde en udgift på 10.000 kr md. men så har du også forhandlingen på de ideer jeg kommer med som sagtens kan tjene 10.000kr hjem.

Jeg kan tage produktfoto roterende, tegne produkter, opsøgende salg pr telefon, mm. 

Hvad siger du til den løsning?

Preben 

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 10:35

Det var et uheld jeg undskylder det skulle have været et oplæg til en samarbejdsaftale den skulle have været privat, men jeg kan ikke slette den....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:40

Hej Morten og Kit

Har I fundet en sælger/samarbejdspartner? Hvis ikke vil jeg da gerne se Jeres produkter. Send på fokus@mail.telenor.dk

På forhånd tak.

Michael

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:42

Hej Morten og Kit

Jeg kunne godt tænke mig at se hvilke smykker I / du vil sælge.

Det som jeg har brug for, er at jeg gerne vil sælge nogle unikke smykker som man ikke kan købe andre steder.

I må meget gerne kontakte mig.

Hilsen

Majbritt

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:56

I skal være velkomne til at sælge jeres smykker ganske gratis på vores auktionsside og spare de 8% QXL tager.

http://www.yah.dk

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)