Jeg ville tage produkt navnet som det første i dit titel tag, da det er det mest "sigende" for siden. Desuden skal du være opmærksom på dit titel-tag også skal opfordre brugeren til at klik, og det fungere knapt så godt, hvis du har fyldt med alle mulige mærkelige søgeord.
Jeg fortæller bare hvordan jeg ville gribe sagen an, det er ikke fordi jeg vil diktere en løsning. Men når siden handle om en specifik parfurme, så bør den specifikke parfume også stå som det første i dit titel tag.
"Chance Eau Tendre 50ml Eau de toilette"
Og hvis det er en lavpris shop, så kan du jo prøve at fremhæve din priser:
"Chance Eau Tendre 50ml Eau de toilette, kun xx,xx - Spar xx%!"
Jeg kan godt følge dig så småt nu, da jeg ser din pointe. Men igen mener jeg jo bare man søger brand/produkt? Vi må lige vente og se om der er andre der har tid til at være med her :)
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
Nu gik det lige op for mig at der stod Chance og ikke Chanel. Læste dit forslag som "Chanel - Chanel Eau..." - så vil jeg godt bakke op om en løsning som hedder: brand produkt, eksempelvis "Chanel Chance Eau Tendre Parfume" :-) Beklager...
Ahaaa så er vi da enige. Men det er også hvor ordet parfume skal indgå! Da brand + parfume er det mest søgebrugte ville jeg da gå ud fra Brand parfume/produkt/størrelse/søgeord
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!