Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undre mig... HVORFOR?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Affiliate marketing er en god forretning, men hvorfor har mange, som tjener penge på denne måde, så skide travlt med at fortælle omverdenen, at de tjener guld og grønne skove?

Jeg ved ikke hvorfor, at man vil fortælle hvor meget man tjener, men mit indtryk er også at det er de færreste der gør det.

Det mange svarer på, og som jeg også vil knytte en kommentar til er hvorfor affiliate folk deler ud af deres guldkorn. Og årsagen er vel den samme som i alle de andre kategorier, hvor folk heller ikke er nærige med guldkornene.

Den egoistiske tankegang med at holde kortene tæt til kroppen er gammeldags!

Hvis man sørger for at give en masse, så vil man også med tiden få en masse igen. Martin Thorborg siger det meget godt i sin &NR=1">video om&NR=1"> Social Media Marketing fra e-pusher Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
Jeg ved ikke hvorfor, at man vil fortælle hvor meget man tjener,

Jeg synes nu jeg forklarede det meget godt: for at tjene endnu flere penge :-). Det handler ikke om at føre sig frem, på en måde så folk kan se 'her går det godt'... Jeg har også et par indlæg om hvor galt det er gået med en anden virksomhed pga min egen dumhed.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo i Capers tilfældet se at han fik voldsomt mange besøg da han fremlag sin indtægt på sin hjemmeside og folk er jo nysgerig.

Casper kan på den måde hjælpe andre med at bygge en ny hjemmeside og derved få yderlige kroner på kontoen :-)

vi søger vel alle sammen lidt bekræftigelse også i at det man gør er det rigtige.

Men der er jo heller ikke nogen der ligger f.eks søgeord ud og siger man bare kan tage dem her for de konvetere vilt godt og det er vel den vigtigste faktor hvis man har reklamer ude at man holder sine søgeord tæt

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden grund til at dele ud af viden og snakke affiliate er at jeg tror mange sidder alene med det. Personligt så arbejder jeg alene hjemme, og mine kammerater ved generelt ikke en skid om det jeg laver, så Amino er et godt sted at dele ud og modtage viden omkring affiliate. Der findes selvfølgelig 10x bedre forumer i udlandet, og der deltager jeg også en del, men det er nu engang rart at skrive dansk :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

En anden grund til at dele ud af viden og snakke affiliate er at jeg tror mange sidder alene med det. Personligt så arbejder jeg alene hjemme, og mine kammerater ved generelt ikke en skid om det jeg laver, så Amino er et godt sted at dele ud og modtage viden omkring affiliate. Der findes selvfølgelig 10x bedre forumer i udlandet, og der deltager jeg også en del, men det er nu engang rart at skrive dansk :-)

Nu var det ik så meget den generelle grund, men mere at mange altid siger det er guldmine...

For hvis noget er guld, så deler man det vel ik med andre?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliate er ikke guld!

Tror mange tænker det er guld da man kan passe andet arbejde, mens det står og tjener stille og roligt af sig selv :-)

nu har mange jo affiliate som hobby/fritid og der er det jo "guld" og have tjent lidt ekstra ved siden af det andet arbejde.

Tror ikke lige der er millionærer via affiliate, kan godt være jeg tager fejl :-)

 

Min opfattelse og når jeg selv bruger ordet: guld. Er det fordi det passer sig selv og det er en fed følelse og vågne og tjekke og der er kommet penge, mens man har sovet :-)

 

Det er jo guld for mig :-) Men i ren værdi/penge er det ikke guld

 

mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jesper Sølund:

En anden grund til at dele ud af viden og snakke affiliate er at jeg tror mange sidder alene med det. Personligt så arbejder jeg alene hjemme, og mine kammerater ved generelt ikke en skid om det jeg laver, så Amino er et godt sted at dele ud og modtage viden omkring affiliate. Der findes selvfølgelig 10x bedre forumer i udlandet, og der deltager jeg også en del, men det er nu engang rart at skrive dansk :-)

 

Nu var det ik så meget den generelle grund, men mere at mange altid siger det er guldmine...

For hvis noget er guld, så deler man det vel ik med andre?

Nej okay, men hvem siger der bliver delt guld ud på Amino? :-) Hvis du syntes at amino debatten er en guldmine af affiliate debat, så er jeg uenig. Syntes der er langt mellem de indlæg hvor man får en WTF oplevelse, og rent faktisk lære noget nyt og revolutionerende. Der er en masse gode indlæg, men det meste er jo basal viden:

1: Skaf trafik. 

2: Tjen penge. 

Men hvordan man opnår især nr.1 er tit mangelfyldt. Der plejer at være 3 svar:

1: Lav SEO

2: Køb facebook annoncer

3: Køb adwords

MEN.. Indlæggene som gør en kanon god til de 3 overstående, dem er der ofte ikke så mange af...

 

Mvh

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Nej okay, men hvem siger der bliver delt guld ud på Amino? :-) Hvis du syntes at amino debatten er en guldmine af affiliate debat, så er jeg uenig. Syntes der er langt mellem de indlæg hvor man får en WTF oplevelse, og rent faktisk lære noget nyt og revolutionerende. Der er en masse gode indlæg, men det meste er jo basal viden:

Det var slet ik i forhold til Amino, men mere generelt. Det var også på et andet forum, at en gut pralede med dit og dat, og det var derfor jeg ville spørge...

For jeg kan ik helt se ideen i, at lave mere konkurrence i det segment, hvor man selv arbejde... Siderne der kommer er måske ik top trimmet osv, men de må stadigvæk give konkurrence eller markedsforstyrelser...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger:
Tror ikke lige der er millionærer via affiliate, kan godt være jeg tager fejl :-)

Du tager MEGET FEJL! :)

Selvfølgelig kan man leve af Affiliate marketing, og man kan tjene rigtige gode penge. :) Its about Know How, ligesom så meget andet.

Kigger:
mens det står og tjener stille og roligt af sig selv :-)

Ja det kan det faktisk godt.. Du behøves ikke at sidde på kontoret 8 timer om dagen :) langt fra. Det hele afhænger af hvor meget man lægger i det, hvilket form for advertisement man benytter sig. Facebook, Adwords, Organisk etc.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jesper Sølund:

Nej okay, men hvem siger der bliver delt guld ud på Amino? :-) Hvis du syntes at amino debatten er en guldmine af affiliate debat, så er jeg uenig. Syntes der er langt mellem de indlæg hvor man får en WTF oplevelse, og rent faktisk lære noget nyt og revolutionerende. Der er en masse gode indlæg, men det meste er jo basal viden:

Det var slet ik i forhold til Amino, men mere generelt. Det var også på et andet forum, at en gut pralede med dit og dat, og det var derfor jeg ville spørge...

For jeg kan ik helt se ideen i, at lave mere konkurrence i det segment, hvor man selv arbejde... Siderne der kommer er måske ik top trimmet osv, men de må stadigvæk give konkurrence eller markedsforstyrelser...

 

Okay okay :-) Lad os ikke køre den længere ud. Enig, det er mærkeligt og dumt at skabe konkurrence for sig selv, men mennesket fungerer ikke altid logisk. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)