Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undre mig... HVORFOR?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi at folk faktisk kan være flinke, og hjælpe andre til at tjene penge på det :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg frygter ikke konkurrence, men samtidig fortæller jeg ikke direkte hvad det er jeg gør. Vil gerne hjælpe folk, men kun et en vis grænse. Affiliate marketing har fået et overdrevet ry, da der er nogle mennesker som har succes og som er meget glade for at fortælle om det, men er ret sikker på at hvis man tager 100 affiliate marketing folk, så er det under 5% der kan leve af det. Det er let nok at finde en metode hvor man kan tjene lidt gode penge, men de gode metoder dør ofte ud, da de hurtig bliver oversvømmet med konkurrence. Kunsten er at kunne fordele sine evner ud over forskellige metoder, og selv opfinde metoder som "pøblen" aldrig selv kan lære. 

Det jeg prøver at sige er: jeg har intet imod at fortælle lidt om affiliate og at jeg lever af det, for konkurrence er uundgåeligt, og jeg er sikker på at 99% af dem som læser om det og tænker "det vil jeg også", de gør enten ikke noget ved det, ellers har de ikke evnerne, ellers køre de sur i det. For affiliate marketing kan sq være noget monotont skod arbejde.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Jeg har et forretningsmæssigt motiv (det virker som det er det du efterlyser), og det er at det, er en god reklamesøjle for mig, og på den måde kan jeg få afsat nogle flere timer.

Så for mig handler det bare om tallet på bundlinien - alle aktiviteter slået sammen.

 

Men på trods af dine "skumle" motiver vil jeg alligevel tillade mig at komme med en opfordring til alle vordende affiliate-fiduser....

 

Der er, efter min mening, alt god grund til at slå ørene ud, når Casper udtaler sig om emnet. Der er, som Fashion skriver, mange affiliate-folk der udtaler sig vidt og bredt om emnet.... Men der er altså ikke så mange, der ved det helt store om det. Vi er så heldige at have en god håndfuld herinde, der virkeligt har styr på sit shizzle Geeked

Så hvis man kan finde ud af at skille snottet fra skægget kan man altså finde noget rigtigt værdifuld viden - det kræver bare man kan finde ud af at læse mellem linjerne...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil også gerne hjælpe, men igen som andre har nævnt så siger jeg ikke præcist hvad jeg tjener mine penge på. Jeg hjælper nok også mere på selve det at styre et affiliate program, da jeg har god erfaring fra England, jeg har også give min hjælp til affiliate netværk i Danmark ved at mødes med dem og fortælle dem hvordan ting bliver kørt i England - Det har jeg faktiskt brugt rigtigt meget tid på.

Grunden til at jeg hjælper er at jeg håber at flere annoncører vil hive fat i affiliate marketing, der er mange af de store i Danmark som ikke køre et affiliate program og nogle dem som gør - Gør det på et måde som jeg ikke forstår:

1. Selskaber starter og stopper deres programmer hele tiden, I England ser man programmer som har kørt i mange mange år uden at stoppe en eneste gang.

2. Selskaber som bruger 10 eller flere netværk, det gad jeg ikke administrere Igen i England ser man ikke et affiliate program på flere end 2 - De fleste køre dog kun på et netværk.

Når det er sagt så er jeg også gået i gang med at skrive en affiliate manager håndbog som henvender sig til folk som gerne vil køre et affiliate program og det håber jeg da at jeg kan sælge godt af. Det har dog ikke været baggrunden for at hjælpe folk her på Amino de sidste par år, det er først noget jeg gik i gang med i sidste måned da jeg sad i Uganda og ikke kunne arbejde pga internettet er meget langsomt og noget af tiden skulle bruges fornuftigt.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fashion-Seller:

Affiliate marketing er en god forretning, men hvorfor har mange, som tjener penge på denne måde, så skide travlt med at fortælle omverdenen, at de tjener guld og grønne skove?

Fordi markedet er så stort at det er hamrende ligegyldigt og kigger man uden for Danmarks grænser, så er mulighederne uendelige. Vores hjemmesider har en markedsandel på under 1% af salget af mobiltelefoner med abonnement online herhjemme.

Rent faktisk kommer en del af kunderne her fra Amino, så jeg kan kun anbefale folk at investere i et plusabonnement, så der er plads til flere links i signaturen.

Senest 2012 regner jeg med at sælge forretningen og istedet lave noget der interesserer mig, f.eks. passe en lille restaurant på Mallarca. Det var tilfældigt at det lige blev mobiltelefoner jeg begyndte med - Min mobilregning er på under 50 kr. om måneden og jeg har en gammel Sony Ericsson W890i og for at være helt ærlig, så interesserer mobiltelefoner mig ikke en hat.

Jeg ville aldrig få succes i en fysisk butik, for jeg har overhovedet ikke noget sælgergen, men det gode ved affiliatemarketing er at hvis man gør tingene rigtigt, SEO, PPC, kvalitetsindhold og brugervenlighed mm., så sælger produkterne sig selv. Nogle gange endda også, hvis man gør tingene forkert. Smile

Og nåh ja, vi har omsat for over 1.000.000,00 kr. i år, så kom lav nogle mobilsider.... Eller lav istedet noget der interesserer Jer, for der er penge at tjene alle steder, hvis man kan se mulighederne og gider at arbejde for det.

 

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er det enkelt:

1 + 1 = 3

Hvis jeg fortæller om mine erfaringer og andre gør det samme, så får vi alle mere ud af det.

Dejlig positiv sommehilsen fra Kim

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Affiliate marketing er en god forretning, men hvorfor har mange, som tjener penge på denne måde, så skide travlt med at fortælle omverdenen, at de tjener guld og grønne skove?

Fordi at mange tjener penge på at fortælle om det, og skabe sig et "image" som tiltrækker andre. Dog skal meget af det tages med et gram salt, da man i dag nemt kan leje en strandvejsvilla og lease en mercedes :-)

 

 

// Jesper Skov

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også vende den om, det er ikke altid helt let og starte :-)

Min første mdr med mobiler, kastede jeg 10,000 ud ad vinduet og fik max 2000,- retur.

Dyre lærepenge, men har du dem er det jo bare og prøve sig frem

Rigtig mange dropper også tanken igen da mange tror det er så nemt bare og lave en side og et link og JUBII jeg tjener enge fra dag et..

Der er rigtig meget forarbejde i det og skal du bruge penge på at markedsføre det, ja så skal du også have styr på hvor det giver overskud og hvor det giver underskud

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

He-he. Udmærket observation. Og du kan trygt regne med, at på nogle få undtagelser nær er det de affiliate marketers, du aldrig hører om, der virkelig tjener kassen. Og de fortæller ikke om det - de sidder i deres (udefra set) små nicher. Sådan lidt ligesom solen, der hver dag står op i øst og går ned i vest - helt uden at fortælle det til nogen ;-)

Der er vi så helt enige! Men nu ville jeg bare høre "mængden", hvis man kan kalde dem det, hvorfor de har så travlt med at råbe op om guldminen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er alt for mange som snakker højt om deres egen affiliate forretning, og gør det meget nemmere end det er. Det er så nok også typisk de folk som nok ikke altid tjener det de påstår. 

Affiliate marketing er nemme penge, men på den hårde måde. 

Der er heldigvis en del mennesker herinde, som har et realistisk syn på affiliate marketing, og det er også dem du kan lære en masse af Yes

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)