Hvad vil det koste i runde tal at få ordnet følgende opgaver "ude i byen" - gerne med kvalitetssikring, der ikke koster uforholdsmæssigt meget i forhold til virksomhedens økonomi: 1. Simpel bogføring af omtrent 1000 - 2000 kasselinier (indgående og udgående fakturaer med betalinger) 2. Registrering af indgående betalinger udfra kontoudtog 3. Betaling af indgående fakturaer (evt. pr. stk..?) 4. Rådgivning om hvordan køb lægges bedst i forhold til skatteåret, etc. Jeg vil egentlig gerne have bud på en samlet løsning samt på 1+4, 1+2+4 og 1+2... Håber ikke, at det er for meget at spørge om. Og håber naturligvis at alle relevante oplysninger er til stede. Kan man få en bogfører til at benytte et eksisterende system? Kan man løbende se på økonomien, såfremt bogføreren vil benytte sit eget system? Evt. online...? Vh Peter PS: Husk på! Jeg er ikke købelysten kunde endnu, så lad være med at spilde tid på dyre tilbud, med mindre det er noget, som kan klares relativt nemt. Jeg ved selv, hvor irriterende det er at give tilbud til "browsere", som ikke har tænkt sig at købe alligevel, men bare lige vil have en pris. |
Hej Peter
Du kan kigge mere på min hjemmeside ww.netaccounting.dk der kan du finde priseksempler på forskellige opgaver
Vi arbejder meget med online bogføring, hvor både vi og kunden har adgang til det samme regnskab på nettet. Ellers benytter vi vores eget økonomisystem til opgaverne, hvor kunden sender bilag og vi så sender momsopgørelser, regnskaber m.m tilbage til kunden. Her kan du ikke direkte se dit regnskab, men benytter vi samme økonomisystem som dig kan du efter endt bogføring få en diskette med dit regnskab tilsendt, som du så kan indlæse hos dig selv.
Jeg kan ikke give dig et egentligt bud på, hvor meget det vil koste at få udført dine opgaver. Vi fakturere efter hvor meget tid vi bruger på den enkelte opgave og tager 350 kr. i timen excl. moms
Med venlig hilsen
Lone