Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed købes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

 

Jeg leder med lys og lygte for at finde den rigtige virksomhed at købe. Vil derfor også prøve i dette forum.

 

Jeg sidder i dag som vicedirektør i en mellem stor virksomhed med 60 ansatte. Min erhvervserfaring er hovedsagligt indenfor salg og ledelse. Ligeledes har jeg bestyrelses erfaring og er passiv investor i mindre firma.

 

Det jeg søger er en handelsvirksomhed som er i drift og som præsentere regnskaber med overskud for de 5 forgående år. Branchemæssigt er jeg ikke fastlås og åben over for det meste. Gerne et generationsskifte.

Rent størrelsesmæssigt forstiller jeg mig noget en virksomhed med  ca. 5-15 ansatte.

Prisniveauet er altid svært når der ikke forligger noget konkret. Jeg har været hos både bank og revisor så jeg kan stille de midler der skal til.

 

Sidder du ikke med en virksomhed men med en god ide om hvor jeg kan finde en vil jeg meget gerne have et hint.

Jeg er naturligsvis tilmeldt match-online, danskfirmabørs.dk og jeg har ligeledes taget kontakt til en del advokater samt revisonsfirmaer.

 

Ser frem til at høre fra jer,

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)