Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I en god leverandør til søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Nina

Tusind tak for de pæne ord. Jeg er meget stolt af hvert og et af dem. De gør mig nærmest ydmyg, og det er - som de, der kender mig, vil vide - ikke hver dag, det sker.

Ja, emballage er et konkurrencepræget ord, men hvis ikke I skulle ligge der - hvem sku' så? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

for at blive  klædt  rigtigt på  inden  I træder  i  forbindelse  med   nogle  af  "Seo-hajerne" derude i Cyberspace   .   jaja  det var positvt ment !!!

Så  kunne  I  med fordel  klikke  på  Thomas Rosenstand´s  foot´er  med  SEO-LEX  -  den synes  måske lidt dyr - men som Thomas  skrev i forskræppet  til  ebogens udgivelse  så svarer  det  til  en timepris  for   een af de SEO konsulenter.

Du  får  masser  af ideer  til  hvad  du  selv  kan  gøre  af  hjemmearbejde  -  INDEN  du  måske  vil  en tur i  byen  for  at  hente  yderligere hjælp.... mange af tingene  han gør dig opmærksom  på  kan du  sagtens  selv  rette  op.

Bogen  er  skrevet  i  et  rapt  og  lettilgængeligt  sprog -  så  på  med  vanten....

 

mvh

Otto B Petersen

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)