Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig analyse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Hvor/hvordan ville i lave en slags afstemning uden at det må koste for meget/gratis :). Altså f.eks. en analyse af hvad folk gerne vil have af indhold på en bestemt webside.

Håber i forstår hvad jeg mener :)

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 18:44
ok, tror da nok jeg forstår hvad du mener.

Du vil gerne lave en online spørgeskemaundersøgelse og derudfra udføre en analyse af de indsamlede data.

Der findes en del eksisterende muligheder som oftest betales ift. antal besvarelser. Sitescale, enalyzer m.fl. - clientstep har også et spørgeskema modul.

Alternativt kan du jo begynde at udvikle dit eget spørgeskema system og analyse værktøj... god fornøjelse, er jeg nødt til at sige.

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 19:06
Okay. Men hvor skal jeg bruge spørgeskemaet henne? Altså hvordan får jeg det ud til folk?
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 19:07
Jeg har ikke nogen sider lige nu. Det er det jeg vil bruge undersøgelsen til, altså finder ud af hvad folk ønsker på siden.
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 20:14
ok. Der er i regelen to muligheder:

Enten kører du lancering via website (url lancering) eller du kører det via mail (database)

Her har du måske/formodentlig ingen af delene... Så jeg er nødt til at sige - hvad havde du tænkt dig?

Har du et samarbejdspatner med brugere e.a.?

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 21:00
Jeg havde ikke rigtig tænkt mig noget. Det er derfor jeg spurgte herinde. Men det lyder ikke til det bliver så nemt, når jeg hverken har en side, eller et "nyhedsbrev"
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:16
Hvis du hverken har en side eller et nyhedsbrev så må du betale dig fra det. Dels via de nævnte værktøjer og dels ved hjælp af et webbaseret reklame burea der kan få det ud på nettet.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:22
Når du opretter indlæg her på amino kan du lave et spørgerskema - så er det jo bare at krydse fingre folk gider at besvare det. Dog begrænses det til et spørgsmål så det skal vælges med omhu.

Ellers så lav det i word, print det ud og del det ud på din skole eller et andet sted med mange menesker samlet. De synes sikkert det er ganske sjovt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)