Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder med en SummaSummarum PROF Kan jeg få en e-butik til at køre der eller.........

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

................skal  jeg  opgradere  til  entreprisen???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

Hej!

Ja...det ville jeg helt klart gøre.

MvH

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:19

hej Jens

Forstår  det  som  et  spm.   om  du  kan have  en webshop    knyttet til  en Professionel udgave   eller om  du  skal have  Enterprise???

Yes  for at  der kan  samvirkes  mellem  en webshop og  så  SummaSummarum  så  skal  det  være  Enterprise  versionen;  der   skal  på  banen.  Den  leverer  jeg  da  gerne   på min  side  med  summasupport.dk    nedenstående   -   koster  dig  en  tusse  hvis  det  er  en Prof 3  du  har.    Lidt  mere  hvis  du  er  tilbage  ved  en Prof 2.

Det  du  får   mulighed  for  -   er  at  importere  dine  fakturaer  fra  shoppen   som  ORDRE-forslag  ind i Fakturamodulet   hvor  du  så   skal   sige   bogfør.  --->   konsekvens  for  lager  m.m.   Så  langt  så  godt   -   men  det  er  en  arbejdskrævende  proces  som  du  skal  lave  igen igen  -  måske  dagligt  hvis  der  er  meget  gang i  i  din  shop

Istedet  kunne  du  også  overveje  at  kigge  på  en  alternativ  løsning  med  Aesiras-programmet

Her  får   du  et  fuldt   økonomiprogram  som  dit  summa   -   men  med   INTERNET-modulet  knyttet  på   -   så  har  du lige pludselig   din webshop   100%   integreret  med  dit  varelager -  faktureringen  og  den  efterfølgende  bogføring   klares   på  grundlag  af  den  samme  databases  oplysninger.    Kraftig   reduktion  af  din  arbejdsmæssige  belastning.  Så på  sigt  er  det måske ligefrem  en  besparelse  for  dig   at  skifte  platform.  

Det finder  du  på  linket  med  Wbshop-plus-Aesiras.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)