................skal jeg opgradere til entreprisen??? |
Hej!
Ja...det ville jeg helt klart gøre.
MvH
Peter
Hej! Ja...det ville jeg helt klart gøre. MvH Peter |
hej Jens Forstår det som et spm. om du kan have en webshop knyttet til en Professionel udgave eller om du skal have Enterprise??? Yes for at der kan samvirkes mellem en webshop og så SummaSummarum så skal det være Enterprise versionen; der skal på banen. Den leverer jeg da gerne på min side med summasupport.dk nedenstående - koster dig en tusse hvis det er en Prof 3 du har. Lidt mere hvis du er tilbage ved en Prof 2. Det du får mulighed for - er at importere dine fakturaer fra shoppen som ORDRE-forslag ind i Fakturamodulet hvor du så skal sige bogfør. ---> konsekvens for lager m.m. Så langt så godt - men det er en arbejdskrævende proces som du skal lave igen igen - måske dagligt hvis der er meget gang i i din shop Istedet kunne du også overveje at kigge på en alternativ løsning med Aesiras-programmet Her får du et fuldt økonomiprogram som dit summa - men med INTERNET-modulet knyttet på - så har du lige pludselig din webshop 100% integreret med dit varelager - faktureringen og den efterfølgende bogføring klares på grundlag af den samme databases oplysninger. Kraftig reduktion af din arbejdsmæssige belastning. Så på sigt er det måske ligefrem en besparelse for dig at skifte platform. Det finder du på linket med Wbshop-plus-Aesiras.dk |