Hej!
Jeg vil prøve med lidt konkret hjælp. Jeg kan se 15 indexerede sider, og det der bekymrer mig mest, er kvaliteten heraf - dette er hvad der springer mig i øjnene:
Kigger jeg på dit sitemap, prøver hovedparten af siderne der linkes til at lukke siden ned, hvilket ikke er optimalt
Tager vi udgangspunkt i din forside finder jeg følgende metakoder:
<meta name="Description" content="thai kæreste,kæreste thailand,thai kone,thai ægteskab,thai kærlighed,thai piger,thailand,oversættelse thailand,thai oversæt">
<meta name="Keywords" content="thai kæreste,kæreste thailand,c,thai ægteskab,thai kærlighed,thai piger,thailand,oversættelse thailand,thai oversæt">
Meta beskrivelsen bliver ikke brugt til ranking hos google. Den skal kun bruges til at lokke de besøgende til at vælge din hjemmeside, når de søger på google. De fleste mennesker foretrækker en læselig tekst frem for søgeord!
Meta keywords er et meget omdiskuteret tag - uanset hvad er de fleste nok enige om at du skal holde dig til en 2-3 søgeord her, som også skal fremgå af din tekst!
Der er mange ting som jeg kunne have kommet ind på her, fordi der er meget der kan gøres bedre. Skulle jeg dog give et par råd til hvad du selv kan starte med for at afhjælpe problemet, vil jeg sige følgende:
- Opret landingpages hvor du tænker i nøgleord, og målretter en bestemt underside hertil. Lav f.eks. en underside om "thai koner" og skriv en masse tekst fra bunden herom, samt sørg for at nævne ordet "thai koner" flere gange. Lad dit nøgleord stå først i din title
- Få styr på din interne linkbuilding dine undersider imellem.
Held og lykke
Emil Blücher