Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vil bare ikke indeksere mig

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får snart stress af ham Google dér.
Da jeg skulle have min site indekseret på Google fandt jeg en artikel hvor der stod hvordan man skulle gøre for hurtigt at komme på. Jeg fulgte artiklen slavisk, og... der er sket nada.

I Google webmaster tools under sitemaps (som der også var beskrevet jeg skulle indsende) står der indsendte webadresser: 13, indekserede: 7. Så der er nogle den ikke vil indeksere.

Siden anvender language_code=x i URL'en, måske det har noget med sagen at gøre?

De ord jeg skriver i mine meta-tags er ikke engang søgbare, og det er altså efter adskillige måneder nu!

Jeg har også været på linkbaser og oprette mig og har blogget en smule, men heller ikke det har hjulpet.

Jeg er lost, håber på nogle guldkorn fra jer....

Og ja siden, den hedder: http://www.thailovematch.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Google er 3-4-5 uger bagefter med at indeksere sider - det tager tid

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:00

Du ligger nr. 8 når man søger på thai love match.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00

har lige kigget lidt på siden kan se din Tag en tur side, den bliver ikke indekseret den er jo tom??

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:02

Bordeogstole:

Google er 3-4-5 uger bagefter med at indeksere sider - det tager tid

AF hvad?! Det er så forkert som noget kan være? Google indeksere sider heletiden?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:07

Hej,

Du skal lige passe på med at oprette dig på blogs og linke, du kan nemt risikere at blive black-listed hos google for det. De godtager kun reelle back-links..

Aht. din kode:

<meta name="Description" content="thai kæreste,thai dating,thai girls,thai love,thai girlfriend,thai ægteskab,thai translation,oversættelse thai">
Når du bliver vist på google vil den liste af ord du har der blive vist under dit link, som description bør du have en kort præcis beskrivelse af din side.
Men den største grund til at du ikke kommer op er fordi du ikke har noget indhold på din side, det er indholdet google går efter da det er det mest troværdige.
Håber du finder ud af det :) Evt. læs denne bog:
http://seo.demib.dk/
/Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08

af ja sku

bruger sitemap -webmastertools og bla bla - når jeg opretter en ny side går der nemt 3 uger inden google indeksere den.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 09:10

Efter 7 måneder har vi vel fået indekseret omkring 50% af vores shop. Og det er med en pagerank på 3. Det tager tilsyneladende meget lang tid.

xxx

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:11

Bordeogstole:

af ja sku

bruger sitemap -webmastertools og bla bla - når jeg opretter en ny side går der nemt 3 uger inden google indeksere den.

Så smid et link herinde eller på et andet stort site.... Det skulle eftersigende være en af de hurtigste metoder til at få indekseret et site :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:12

Bordeogstole:

af ja sku

Google indeksere mine sider inden for en uge efter jeg har lavet dem, den indeksere flere af mine sider flere gange dagligt..

Og at der går 3 uger har intet at gøre med at google er bagud, det har noget med den hjemmesides indhold, linkbuilding at gøre.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)