Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Ekspert

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hvis man er ekspert på et område, man skriver godt og man kan bruge den "gratis" eksponering Amino kan give, så er der sikkert mulighed for at blive ekspert-blogger.

Vi er ved at lave nogle "regler" for hvordan det hele skal foregå, da ekspert-bloggere snart får langt større synlighed og vi derfor skal sikre os at kvaliteten er helt i top.

Dbh Martin

Jeg har set mange af dine indlæg på amino og på din videoblog.

Her er et statement ( udfra hukommelsen { så er  jeg sgu banke stiv igen } )

Lyt ikke til eksperterne, eller gør hvad de siger.

Betyder det at "eksperterne" får ekstra synlighed fordi at de lære "os" hvordan man IKKE skal gøre - men man kan jo også bare vende billedet om og sige at man skal gøre det sammen som "amatørene" - så resultatet går jo op alligevel.

Jeg lære utroligt meget af "eksperterne" og af "amatørene" - for mig er der ingen egentlig forskel på dem - jeg hapser lidt her og der fra begge fløje - og laver så udfra det en "midter" - og så kan det aldrig gå galt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Martin Thorborg:

Hvis man er ekspert på et område, man skriver godt og man kan bruge den "gratis" eksponering Amino kan give, så er der sikkert mulighed for at blive ekspert-blogger.

Vi er ved at lave nogle "regler" for hvordan det hele skal foregå, da ekspert-bloggere snart får langt større synlighed og vi derfor skal sikre os at kvaliteten er helt i top.

Dbh Martin

Jeg har set mange af dine indlæg på amino og på din videoblog.

Her er et statement ( udfra hukommelsen { så er  jeg sgu banke stiv igen } )

Lyt ikke til eksperterne, eller gør hvad de siger.

Betyder det at "eksperterne" får ekstra synlighed fordi at de lære "os" hvordan man IKKE skal gøre - men man kan jo også bare vende billedet om og sige at man skal gøre det sammen som "amatørene" - så resultatet går jo op alligevel.

Jeg lære utroligt meget af "eksperterne" og af "amatørene" - for mig er der ingen egentlig forskel på dem - jeg hapser lidt her og der fra begge fløje - og laver så udfra det en "midter" - og så kan det aldrig gå galt.

Det kan aldrig betale sig at foelge andre 100% men hvis du tager guldkornene fra alle omkring dig, kan du ende med at blive successfuld og eksperten, som folk kun lytter delvist til.Skype-Wink

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)