Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pop-up og dens virkning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, tak Niklái.

Jeg er som sagt ikke særlig teknisk, men jeg synes ikke af eksemplet i det link du gav ligner helt den samme salgs "pop-up", men det er muligvis bare mig der ikke fatter det

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikael,

Det link jeg sendte var kun en meget simpel popup funktion, men den så ud til at kunne popup''e Jeg læste den faktisk ikke helt igennem før jeg postede den

Jeg er heller ikke så teknisk hehe, så måske vi må få en anden til at komme med en bedre forklaring
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man død og pine gerne vil reklamere i popupvinduer er der ikke en eneste popup "blocker" der kan forhindre dig i det - jeg har personligt omgået alle de popupblockers jeg er stødt på.
 
Det er én ting at kunne lave popupreklamer men en helt anden ting om du overhovedet bør. Popupvinduer som reklameformat er simpelthen en uddøende race der nærer samme emotionelle respons som spam og virus. Af samme grund er det blevet stadigt mere besværligt overhovedet at finde store sites der vil tilbyde formatet.
 
Brug istedet de samme reklamekroner på andre reklameformater såsom AdSense, PolyLink/IntelliTxt, sponsorater, viral marketing eller blot "almindelige" bannerformater.. Hvis du gerne vil indsamle leads eller vise et fantastisk tilbud er der masser af muligheder som ikke involverer popupvinduer.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/24/2005 1:48:27 PM Forfatter: Thor Larholm
Hvis man død og pine gerne vil reklamere i popupvinduer er der ikke en eneste popup ''blocker'' der kan forhindre dig i det - jeg har personligt omgået alle de popupblockers jeg er stødt på.
Det er én ting at kunne lave popupreklamer men en helt anden ting om du overhovedet bør. Popupvinduer som reklameformat er simpelthen en uddøende race der nærer samme emotionelle respons som spam og virus. Af samme grund er det blevet stadigt mere besværligt overhovedet at finde store sites der vil tilbyde formatet.
Brug istedet de samme reklamekroner på andre reklameformater såsom AdSense, PolyLink/IntelliTxt, sponsorater, viral marketing eller blot ''almindelige'' bannerformater.. Hvis du gerne vil indsamle leads eller vise et fantastisk tilbud er der masser af muligheder som ikke involverer popupvinduer.

Det var måske forkert af mig at kalde det "pop-up", men jeg synes at "catfish" var et underligt ord (og jeg lærte det i øvrigt først undervejs ). Vi kan hurtigt blive enige om at "catfish" (håber at det giver mening for alle), oftest er irriterende osv. osv. og du har sikkert også ret i at de engang vil uddø.
 
Overalt på nettet kan man dog finde eksempler på hvordan disse catfish høvler penge ind til folkene bag siderne. Jeg ved at der er 1000 andre ting der også skal til for at man tjener de gode penge, men ikke desto mindre er det bevist at de virker rigtig godt så mange gange, at jeg slet ikke mener at man kan diskutere deres effekt.
 
Nu ved jeg ikke hvad PolyLink/IntelliTxt er, men alle de andre du nævner (med undtagelse af viral marketing som også er en genial, men urimelig svær ide) koster penge. Da catfish er gratis, så kan man vil ikke sammenligne med noget der koster penge?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)