Det ser spændende ud. Jeg kigger lige nærmere på dit firma! // Thomas |
Husk it staves med småt og ikke IT
En grammatisk fejl 90% af alle it virksomheder laver..
Det ser spændende ud. Jeg kigger lige nærmere på dit firma! // Thomas |
Husk it staves med småt og ikke IT En grammatisk fejl 90% af alle it virksomheder laver.. |
Hejsa
Lyder godt send mig eventeult en email med kontakt info
Lars |
I dag kan du få et gratis seo links
Hvis du skal til at arbejde med indiske programører vil jeg anbefale dig at tage et kig på denn tråd Der er en del guldkorn rundt omkring at arbejde med programerings projekter og udenlandske leverandører. God vind !! Mvh Markus |
Læs også The Outsourcing Low Cost Lie. |
Dog kun på dansk, ikke på engelsk. Samme princip med at stave de mest almindelige forkortelser med småt på dansk bruges også ved ord som dvd, sms, cd mv. Den slags ting kan man slå op i Dansk Sprognævns retskrivningsordbog på nettet; retskrivning.dk. Betydningen af ord kan man slå op på ordnet.dk/ddo. På engelsk: webster.com.
Ah, jeg håber, vi kan blive enige om, at det er en stavefejl, ikke en grammatisk fejl :) |
Det kan vi :) |
Det er skam en udemærket ide. Se blandt andet hvordan jeg startede Get A Shop op her: http://my4hours.com/2009/09/how-i-earn-2000-a-month-working-5-hours-a-week/ Jeg ville dog droppe Indien hvis det er webdesign I skal lave. I den tid jeg har outsourcet er jeg kun stødt på een enkelt indisk designer jeg havde lyst til at hyre. Langt det meste design de laver i Indien ser du af l... eller i bedste fald som en billig site template til 20$. Det kan også bare være at vi har en anden design kultur her i norden. Du kan evt kigge til østeuropa. Det er lidt dyrere en Indien, men imho er de bedre til design. |
Tak for svaret Rasmus! Jeg har skam været inde og kigge i din blog flere gange :) Tak for dit råd. Kan du eventuelt nævne dine samarbejdspartnere? Hvis du hellere vil sende det i en mail, kan du sagtens det. ThkjaergaardATgmail.com |