Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af ny hjemmeside - hvem kan lave en og vil være med?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tænkt længe på at der mangler en hjemmeside for folk med egen fysisk butik, og her tænker jeg detail indenfor tøj/smykker/møbler/brugsting.

Den skal indeholde bla. følgende;

Artikler

Jobs

Leverandører

Køb/Salg

Råd og sparring

Er der nogle derude der vil være med på ideen som kan lave hjemmesider og som har lyst til at dele arbejdet og profitten med mig?

Det skulle ikke være svært at få reklamepenge (a kasser, jobsites, kurser, leverandører, blade mm.)

Kontakt mig endelig hvis du er med på ideen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 03:46
Hej,

Jeg faldt lige over denne tråd...

Ikke for at lyde negativ, for det er bestemt ikke meningen.. Men jeg synes du skal fortælle, hvad du kan bidrage med til dette projekt? Hvad dine kvalifikationer er, så opgaven kan løftes...?

mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 10:40
Det troede jeg gav lidt sig selv. Jeg er selv butiksindehaver og ud fra det kender jeg jo markedet rimlig godt, det kan jo være svært for en designer at kende dette markeds behov.

Derud over skal der jo sælges en hel del annoncer og der skal også markedsføres i medier, samt i butikkerne så de ved hjemmesiden eksisterer.

Eftersom jeg er med på alle messer og daglig har kontakt med leverandører er det jo ligetil også at nævne hjemmesiden som mulig kontakt til nye kunder. Så skal der opdateres og nye annoncer skal godkendes. Der skal findes nye tiltag og historier. Så i bund og grund alt det hårde "in the field" arbejde ville jeg stå for....

Håber det hjalp lidt på forståelsen af min andel.

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:56
Hej,

Synes at din tankevirke er forfriskene.

Men tror, at man behøver flere informationer om dit projekt.

Forventer du en samarbejdspartner som vil være med til at udvikle en webshop hvor du har adgang til produkterne, branchekendskabet?

Eller har jeg misforstået din henvendelse?

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 17:02
Jeg har brug for en der kan designe og udvikle (programmere) hjemmesiden så den fungerer, om personen også skal hjælpe mig med opdateringer kommer vel an på hvilket program den bliver udviklet i.

Så snart jeg har fundet den person så finder vi ud af resten. Der er ikke så forfærdeligt meget mere i det, andet end at det vil være en hjemmeside som alle indehavere af testil og accessories butikker vil bruge min. en gang om ugen. Det vil også være en stor genvej for leverandører at få fat i deres kunder på.

Så som sådan er det ikke en webshop men nærmere en branche webside men nyttige informationer, kontakter, og alle de andre indhold jeg nævnte i første indlæg.

Sådan en amino agtig, proffessionel og bruger/annonce betalt hjemmeside for butiksindehavere.

.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:40
Hej,

Det er nemt nok at lave hjemmesiden.. Umiddelbart er det alt det benarbejde der skal laves i forbindelse med salg af annoncer/medlemskaber osv. der er svært.. Har du tid til det mens du driver din egen tøjbutik?

Har sendt en PM til dig..

mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:53
Er du villig til at lægge et beløb når arbejdet er udført (når hjemmesiden som sådan er færdig), er jeg interesseret.

Kontakt mig da på bratsch@ofir.dk

- Adam

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 11:39
Jeg kan godt nå markedsføringsdelen da det jo er en stor del af mit arbejde at være derude alligevel.

Som sagt vil der KUN være tale om et samarbejde da jeg ikke har kapital til at betale for en hjemmeside.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:19
Hvad så med en del af overskuddet hvis vi programmerer en hjemmeside for dig?
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 12:44
Yep det er lige netop det jeg søger!
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)