Ikke for at lyde negativ, for det er bestemt ikke meningen.. Men jeg synes du skal fortælle, hvad du kan bidrage med til dette projekt? Hvad dine kvalifikationer er, så opgaven kan løftes...?
mvh
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det troede jeg gav lidt sig selv. Jeg er selv butiksindehaver og ud fra det kender jeg jo markedet rimlig godt, det kan jo være svært for en designer at kende dette markeds behov.
Derud over skal der jo sælges en hel del annoncer og der skal også markedsføres i medier, samt i butikkerne så de ved hjemmesiden eksisterer.
Eftersom jeg er med på alle messer og daglig har kontakt med leverandører er det jo ligetil også at nævne hjemmesiden som mulig kontakt til nye kunder. Så skal der opdateres og nye annoncer skal godkendes. Der skal findes nye tiltag og historier. Så i bund og grund alt det hårde "in the field" arbejde ville jeg stå for....
Jeg har brug for en der kan designe og udvikle (programmere) hjemmesiden så den fungerer, om personen også skal hjælpe mig med opdateringer kommer vel an på hvilket program den bliver udviklet i.
Så snart jeg har fundet den person så finder vi ud af resten. Der er ikke så forfærdeligt meget mere i det, andet end at det vil være en hjemmeside som alle indehavere af testil og accessories butikker vil bruge min. en gang om ugen. Det vil også være en stor genvej for leverandører at få fat i deres kunder på.
Så som sådan er det ikke en webshop men nærmere en branche webside men nyttige informationer, kontakter, og alle de andre indhold jeg nævnte i første indlæg.
Sådan en amino agtig, proffessionel og bruger/annonce betalt hjemmeside for butiksindehavere.
Det er nemt nok at lave hjemmesiden.. Umiddelbart er det alt det benarbejde der skal laves i forbindelse med salg af annoncer/medlemskaber osv. der er svært.. Har du tid til det mens du driver din egen tøjbutik?
Har sendt en PM til dig..
mvh
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk