Hej alle Jeg er på udkig efter en eller flere privatpersoner, studerende eller firmaer der kan løfte den opgave jeg har. I forbindelse med opstart af et forum har jeg behov for at få skabt "basen" i form af en række indlæg. På engelske markeder er der en del services til dette, men er der nogen der tilbyder dette i Danmark? For en studerende tænker jeg det må være et dejligt fleksibelt studiejob hen over sommeren. Glæder mig til at høre fra jer. |
Hej Bjarke
Det er faktisk også noget jeg selv har gået og overvejet, som en forretningsmulighed.... Jeg havde så forestillet mig at være ovre i noget mere "full service" - dvs. også tilbyde moderering osv. af fora. Men at løbe et forum igang med indlæg var bestemt også en del af konceptet.
Men jeg tror ærligt talt ikke der er et marked for den slags i DK endnu - ivhertfald ikke hvis vi udelukkende kigger på produktion af indlæg.
Først og fremmest er det et totalt ukendt koncept og også noget der ligger ret langt fra "mentaliteten" i landet... Med andre ord skal du ikke alene ud og gøre folk opmærksomme på konceptet - du skal også lære dem at gøre brug af det og sådan set vende hele deres mindset.
Derudover så er opgaven, efter danske standarter, jo så overkommelig, at de fleste selv kan klare det.... Var det ikke noget med Thorborg selv sparkede gang i Amino på netop denne måde - mere eller mindre ene mand?
Så for at gøre en lang historie kort... Nej, jeg tror ikke der er nogen i DK, der tilbyder den slags - sådan lige umiddelbart. Men du kan uden tvivl få fat i interesserede privatpersoner og så få klaret opgaven af den vej.