Ikke sjovt at komme i klemme i banken: Åh, at stikke en lige højre |
Ja banker kan værre noget tunge at danse med. Dog har jeg aldrig selv haft de vilde slagsmål med min bank, men man hører dagligt om andre som har.
Ikke sjovt at komme i klemme i banken: Åh, at stikke en lige højre |
Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.
Ja banker kan værre noget tunge at danse med. Dog har jeg aldrig selv haft de vilde slagsmål med min bank, men man hører dagligt om andre som har. |
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk
Jeg synes det er synd at det er gået for manden som det nu engang er. Men Jyske Bank er vel i sin fulde ret til at kræve de lånte penge tilbagebetalt, og hvis de ikke kan få dem så er det i mine øjne banken/virksomheden som er offeret i den her sag, og ikke personen der lånte pengene (selvom artiklen prøver på at fremstille det lidt anderledes). Med venlig hilsen |
Ja selvfølgelig har Jyske bank ret til at få sine penge tilbagebetalt. Fiskerens påstand er at de ville have fået dem alle hvis han havde fået lov til at beholde den rentable båd, som der står under fakta oplysningerne. Jeg skal ikke sige at Jyske Bank har gjort noget forkert, de har sikkert reddet nogle andre yngre fiskere. Men det er sgu da bittert for den ellers dygtige fisker der bliver valgt fra! |
Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.
Basalt set er der vel to ofre. Banken som lider et økonomisk tab og fiskeren som betaler en ualmindelig høj menneskelighed omkostning fordi banken er længe om at tage stilling til en frivillig akkord. /Henrik |