Hej alle! Jeg spørger igen jer kloge mennesker, i min jagt på at få flere besøgende til find-linkpartner.dk Jeg er ved at rydde lidt op i siden, og gøre den lidt pænere. Derefter vil jeg gerne ud og markedsføre den endnu mere end hidtil Jeg har har tænkt mig også at blive annoncør hos partner-ads.dk. Det må give en del. Hvilke andre strenge synes i jeg skal køre på? Nu siden handler om linkpartnere, har jeg selvfølgelig selv fundet en del linkpartnere, der kan linke til os. Siden ligger fint på søgeordene linkpartner og linkpartnere på google. Det skulle være den rigtige måde at stave det på, og jeg har været konsekvent i min stavning på hjemmesiden, men det betyder jeg ikke bliver fundet på "link partner" osv. Skal jeg gøre noget ved det? Jeg vil selvfølgelig helst ikke bruge så mange penge på at markedsføre siden, så har i forslag til måder jeg kan få siden ud på gratis? Eller bliver jeg nødt til at investere i noget annoncere på newbie osv? |

Generelt var følelsen som affiliate hos partner-ads ikke særlig god, - jeg følte mig ikke godt behandlet af dem.
Jeg har selv benyttet Google Adwords som annoncør - og det er et program, jeg absolut kan anbefale. Konventeringen på adwords er langt bedre, fordi du kan putte penge i præcis de mennesker, som du har interesse i. Hos partner-ads kan affiliaten med lidt held få et banner for en smykkeforretning ind på et website, der handler om et internetspil (det var sådan det skete for mig) - og det er naturligvis ikke profitabelt for smykkeforretningen!
På Adwords, derimod, kan du målrette dine annoncer meget direkte, og få fat i præcis de brugere, som du skal bruge..
Til slut, så må du lave ændringer på dit website, ihvertfald hvis mit link skal finde vej derind! Du må fjerne den "mellemfil" der findes mellem dine links og så det egentlige destinationswebsite. Det giver ikke nogen positiv effekt på websitets søgemaskine-ranking, og jeg har hørt påstande om, at det endda kan skade, men det vil jeg ikke selv stå ind for :)
Det er teknisk muligt - vha. javascript - at linke til to sider på én gang, således, at når vedkommende klikker på linket, går det ene link til din "kliktæller", og den anden direkte til websitet.. Ikke, at jeg vil anbefale metoden, men det kan lade sig gøre.
I øvrigt har du en del hvid farve på dit website - hvilket irriterer mine øjne bare en smule :)
Håber, at du kan tåle konstruktiv kritik, for der kom da en lille smule her til sidst.. God arbejdslyst!