Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branding - Video blogs

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Har lige siddet og set video blogs på martinlindstrom.com og synes de er værd at anbefale, så det er hermed gjort! Spændende koncept og sjove at se! Kender du ikke Martin Lindstrøm, så kan det siges at han er en ørn til branding/markedsføring. Det er store, meget store virksomheder han rådgiver, men mon ikke alle kan blive inspireret? Der er også meget andet godt på siden, så den er et besøg værd!

God fornøjelse!

Det Funker

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:57
Fik sku en god griner af hans lufthansa video, hvor han har lavet en first class check in.

Hvad kan man bruge det til  ? hvad kan man bruge en gut til som laver branding for firmaer som har penge nok til at betale for hans ideer, ikke meget efter min mening.

Nå vil udforske hans side lidt mere, det kan jo være der kommer nogle guldkorn på et tidspunkt :-)

Edit:

Det bliver lidt bedre hvor han begynder at snakke om forskellige branding teknikker, så dømte sku lidt for hurtigt, tager ordene i mig igen, selvfølgleig kan man lærer af en mester

Tilmeldt 1. Mar 06
Skrevet kl. 23:14
Hej mk

Martin Lindstrøm er vist en dyr mand, men mon ikke der er en grund - det kan ikke kun være varm luft det hele... Godt at høre, at du trods alt også fandt siden en smule interessant!

Hvad siger I andre til siden/Martin Lindstrøm? Jeg har endnu ikke læst nogen af hans bøger, men går ud fra at de kan anbefales, hvis man vil lære mere om branding - nogen erfaringer? Ved godt det måske ikke er det helt rigtige sted, at starte en tråd om bøger... Men prøver alligevel...

God weekend!

Det Funker

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 09:31
Syntes enlig det er yderst intressant, når man får kigget lidt flere video igennem og hans ting på skrift. Så kan varmt anbefales at kigge siden igennem, jeg troede bare efter lufhansa videoen det var endnu en blærerrøv, som holder guldkornene ind til kroppen.

Er han dansker, svensker eller ?

Er også intresseret i at hører nogle folk med erfaring med hans bøger :-)

Tilmeldt 1. Mar 06
Skrevet kl. 10:51
Martin Lindstrøm er fra DK, men opererer vist mest i udlandet. Det er nok begrænset hvor mange danske firmaer, der har samme format som de store udenlandske, som han beskæftiger sig med.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 11:10
tja man skal aldrig sige aldrig, kan bare se hvad det firma jeg arbejder i smider ud af penge. Men ja det skal nok være en vis størrelse og når man så er så stor som ham så går han nok ikke på krompimis med ret meget, og der virker det ikke at have en familie ejet virkomhed som skal bestemme alt, som i mit tilfælde ;-)

Nå jeg tror jeg bestiller en af hans bøger, eller så må jeg ønske mig den til jul, så må vi se hvad det er for noget :-)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:08
Syntes da det er nogle spændende nok videoer, men ja.. Som iværksætter det måske liiiidt for stort et format :D haha..

Men han har da nogle spændende ting, bla. den der med hvordan et lokalt pizzaria bankede alle konkurenterne ud ?.. Det var sku  da god :) ..

Er der nogen der kender til andre sider som hans, hvor man evt. kan se nogle fordrag eller ligesom hans, online?. For det er noget jeg virkelig har ledt efter længe :)..

Tror jeg bestiller hans ene bog da ;D.. Men først efter jul, når jeg har fået læst alle dem jeg har ønsket mig: :D haha..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)