Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FA Group

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nej nej. der skal meget mere til at forarge mig. ;)
Ja gateleeper. puhaa. de skal da bare have hele armen.
det erså sjovt vor "kloge" og bedre videne de er. plus modbydlig i mange tilfælde.
så det er kun ret og rimeligt at de får igen på en anden måde ;)  
ellers kan man lige så godt lade være med at ringe. og den chaf der ikke ved det. burde nok ikke være chef eller hvad de nu kunne være :)

mvh
Romlund

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så så i 2 kamphaner :-) Jeg har en god oplevelse med de førnævnte FA Group, og kan ikke nikke genkendende til førskrevne. De lader èn prøve systemet med 5 opgaver, og hvis man ikke får nogle ordrer ud af det, fortsætter man i systemet, indtil dette er opnået. En slags win win. Jeg har da fået mine første 2 opgaver, og kan selv vælge hvilke opgaver jeg vil påtage mig, så at vælge en opgave til 200 kr er vist ene og alene selvforskyldt:-).

Mht. sms`en, så må jeg sige at der ikke er noget som helst ulovligt i en sms, så længe vi snakker B2B, men derimod er B2C ikke helt legalt. - OG - helt ærligt, at man brokker sig over at der er nogen der vil hjælpe èn med at komme igang med nogle flere opgaver, er vist at gå i for små sko, så mon ikke de trykker lidt i spidsen på igangsætteren af denne debat ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MTB`en:
Mht. sms`en, så må jeg sige at der ikke er noget som helst ulovligt i en sms, så længe vi snakker B2B, men derimod er B2C ikke helt legalt

Det har du ikke ret i. Det er ganske enkelt ikke tilladt.

Uanset om det er B2C eller B2B, kan den slags uopfordrede SMS henvendelser med salg for øje, ikke karakteriseres som andet end SPAM.
Se evt. markedsføringsloven §6 og 6a

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 21:22

Jeg har en god ven der er selvstændig entreprenør fra Hørby og har været kunde hos FA Group i 2 mdr. Af de første 5 opgaveforespørgsler er 2 stk blevet til ordrer, en lille tilbygning og en vinduesudskiftning. Min ven har valgt at fortsætte med ordningen og er p.t. ved at give tilbud på en dansk villa i Cannes til ca 20 mill kr.  Naturligt nok er min ven meget tilfreds over at en lille investering på ca 1000,- kr. kan blive til to gode opgaver. 

Syntes lige jeg ville dele en positiv erfaring mere med jer :-)   

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:30

Og pludselig vælter det ind med nye Amino brugere :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:37

Der har nok været en SMS kæde i gang :o)

Men det er jo dejligt, at de gør det så godt for deres kunder. De skal nok få kæmpesucces med konceptet. Og 995,- virker pludselig alt for lavt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:31

WinkDet er Fagagenten i Hørsholm (www.fagagenten.dk ). Der nu også kalder sig FA Group.

Ib Abildgaard

Tilmeldt 26. Apr 11
Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vi hoppede også i fælden det var heldevis ikke så dyrt men ikke en eneste opgang kom der ind og der er nu over et år siden og det har vi betalt 2500 + moms for er lidt bitter over det

med venlig hilsen kenzo2

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:56

Super Kenzo2, tak fordi du deler dette med os andre, så der ikke går flere i "fælden"

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)