Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FA Group

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Nogen der kender FA Group ? jeg fik en sms fra en der hedder Rolf fra FA Group i dag, hvori han skriver:

Hej igen, vi har tidligere talt sammen sammen vedr. arbejdsopgaver til dit firma ( hvilket vi ikke har )Nu kan jeg sende 5 arbejdsopgaver til dig for kun 900,- ex moms. Så du kan prøve vores system. Hvis du har lyst til at prøve det, så skriv "ok" og jeg vil ringe dig op snarest muligt for at oprette din profil. Mvh Rolf FA Group 

Syntes det lugter lidt det her, jeg har bestemt ikke tænkt mig at kontakte Dem men vil da gerne høre om andre har været ude for ligende markedsføring

Og skulle det vise sig at være fis i en hornlygte kan det måske hjælpe andre til ikke at hoppe på den

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:46

Min ven var idiot nok til at svare ja tak, og han fik en opgave på en time til 200 kr i timen. for 900 fik han 200. Siger jo sig selv :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:50

nej jeg kender dem ikke.
men har de en homepage.
for jeg kan ikke finde den,
vis de overhovedet har en. :)

mvh
Romlund

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:55

Jeg har aldig prøvet noget tilsvarende. Men bar det at han ikke skriver dit navn i beskeden, giver jo i hvert fald et hint om at han nok ikke har talt med dig tidligere. Jeg tror faktisk ikke det er helt lovligt :o)

Men jeg har selv brugt en lidt tilsvarende indgangsvinkel nogle gange, hvis jeg der er omstændigheder der taler for at jeg lader som om, at jeg som aftalt lige følger op på vores tidligere samtale. Den samtale der aldrig har fundet sted, er der i øvrigt forbløffede mange der godt kan huske..

Men at sende sådan en SMS er jeg som nævnt, ret sikker på ikke går. Så er spørgsmålet bare om der er nogen der kan/vil bruge tid på det. Man skal jo også vælge sine kampe med omhu. Men vi kan jo allerede se, at der er nogen der hopper på.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 22:06

Nej jeg kan heller ikke finde nogen hjemmeside fra dem, så de sidder nok bare og indkassere pengene og griner af de dumme danskere Cool

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 22:27

igang:

Jeg har aldig prøvet noget tilsvarende. Men bar det at han ikke skriver dit navn i beskeden, giver jo i hvert fald et hint om at han nok ikke har talt med dig tidligere. Jeg tror faktisk ikke det er helt lovligt :o)

Men jeg har selv brugt en lidt tilsvarende indgangsvinkel nogle gange, hvis jeg der er omstændigheder der taler for at jeg lader som om, at jeg som aftalt lige følger op på vores tidligere samtale. Den samtale der aldrig har fundet sted, er der i øvrigt forbløffede mange der godt kan huske..

Men at sende sådan en SMS er jeg som nævnt, ret sikker på ikke går. Så er spørgsmålet bare om der er nogen der kan/vil bruge tid på det. Man skal jo også vælge sine kampe med omhu. Men vi kan jo allerede se, at der er nogen der hopper på.

Øhhhh
først siger du, - at du tror det er ulovligt
men du siger også du selv laver noget hen af den samme taktisk,
så du mener så ikke der er noget galt i at lyve lidt i telefonen eller over en mail
men at sende en SMS der ikke er rigtig.  Synges du så ikke er i orden.

Er det ikke lidt det samme som en murer der laver sort arbejde, der anmelder en tømrer for at lave sort arbejde?.

Mvh
Romlund

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 22:35

Tja Romlund jeg undrede mig også lidt da jeg læste det Hmm

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:36

Søren Romlund:

Øhhhh
så du mener så ikke der er noget galt i at lyve lidt i telefonen eller over en mail

Er det ikke lidt det samme som en murer der laver sort arbejde, der anmelder en tømrer for at lave sort arbejde?.

Nej det synes jeg ikke er det samme.

Jeg må ringe alt hvad jeg vil til virksomheder, så længe de ikke er reklamebeskyttet.

Men jeg må ikke sende uopfordrede beskeder via mail, fax og SMS. Så det gør jeg ikke.

Så det er ikke det moralske i at lyve lidt jeg tror er ulovligt, men at sende en uopfordret besked som SMS.

Så hvis du skal sammenligne, er det mere at det svarer til at en sælger der bliver taget i en hvis løgn, der melder en blikkenslager for at udføre arbejde uden den nødvendige autorisation . (Hvis de skal have sådan en :o) )

Edit: Og med beskeder mener jeg reklamer, hvilket den omtalte SMS må formodes at være, da den har til formål at få penge ud af modtageren.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 22:44

igang:

Søren Romlund:

Øhhhh

Nej det synes jeg ikke er det samme.

Jeg må ringe alt hvad jeg vil til virksomheder, så længe de ikke er reklamebeskyttet.

Men jeg må ikke sende uopfordrede beskeder via mail, fax og SMS. Så det gør jeg ikke.

Så det er ikke det moralske i at lyve lidt jeg tror er ulovligt, men at sende en uopfordret besked som SMS.

Så hvis du skal sammenligne, er det mere at det svarer til at en sælger der bliver taget i en hvis løgn, der melder en blikkenslager for at udføre arbejde uden den nødvendige autorisation . (Hvis de skal have sådan en :o) )

Edit: Og med beskeder mener jeg reklamer, hvilket den omtalte SMS må formodes at være, da den har til formål at få penge ud af modtageren.

Ja okay på den måde. det kan der nok være noget om, fair nok :)
Men jeg forstår så ikke hvorfor du stiller dig op og siger du lyver over for dine kunder her på amino. men også bare i det hele taget at gøre det.
men det kan godt være det er mig der ikke forstår så meget :)

mvh
Romlund

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:51

Søren Romlund:
Men jeg forstår så ikke hvorfor du stiller dig op og siger du lyver over for dine kunder her på amino. men også bare i det hele taget at gøre det.

Det har jeg ikke noget problem i. For det første fordi jeg ikke handler mine ydelser med folk på Amino, og for det andet fordi jeg ikke har noget problem i at henvise til en samtale der ikke har fundet sted.

Jeg kunne aldrig finde på at lyve om mine produkter eller ydelser, hvor jeg har valgt en strategi der går ud på at være mere ærlig end jeg behøver. Det har indtil videre betydet at mine kunderelationer har varet i adskillige år, og konkurrenterne skal virkelig komme med noget sindssygt, hvis de skal have en chance for at få dem til at skifte. Og det er ikke så tit det er sket.

Men hvis det kan forarge dig, så skulle du bare vide hvad jeg kan finde på at sige til gatekeeperen i receptionen, for at blive stillet igennem, frem for bare at tage imod en afvisning Wink

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)