Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integeret webshop og økonomi system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en integreret løsning til en ny webshop. Jeg har tidligere haft en ganske succesfuld webshop som jeg måtte lukke fordi jeg druknede i administrativt arbejde, så denne gang vil jeg virkelig gerne har styr på processerne til at starte med.

Løsningen må gerne være simpel, men der skal være tale om et integreret økonomisystem, webshop og evt. betalingsgateway, således at ordrebehandling, betalinger, lagerstyring m.v. er hurtigt og nemt.

Jeg ordner selv konfiguration, templates, m.v. -- det jeg har brug for er en hosted standard løsning som er nogenlunde køreklar.

Og så må det selvfølgelig gerne være billigt.

Gode forslag?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:21

Rasmus B:

Jeg er på udkig efter en integreret løsning til en ny webshop. Jeg har tidligere haft en ganske succesfuld webshop som jeg måtte lukke fordi jeg druknede i administrativt arbejde, så denne gang vil jeg virkelig gerne har styr på processerne til at starte med.

Løsningen må gerne være simpel, men der skal være tale om et integreret økonomisystem, webshop og evt. betalingsgateway, således at ordrebehandling, betalinger, lagerstyring m.v. er hurtigt og nemt.

Jeg ordner selv konfiguration, templates, m.v. -- det jeg har brug for er en hosted standard løsning som er nogenlunde køreklar.

Og så må det selvfølgelig gerne være billigt.

Gode forslag?

Vi kan levere en køreklar webshop baseret på Magento inkl. hosting, betalingsgateway OG integration til økonomisystemet e-conomic i hele første år til kun 12.995,-

Følgende år koster hosting, betalingsgateway og e-conomic integration fra 3.000,- (afhænger af antallet af om der også skal kunne modtages internationale kreditkort).

E-conomic integrationen sørger for at overføre fakturaer, kunder og produkter fra Magento og letter derfor administrationen en hel del.

Se evt. mere på http://getashop.dk/

Edit: Du skriver at du selv kan tage hånd om konfiguration og template. Vores tilbud inkl. et unikt design :)

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:38

Hvordan fungere integrationen mellem magento og e-conomic? Hvilke data udveksles og hvordan?

Er det rigtigt forstået at jeg vil være oppe at køre med sådan en pakke fra jer, et e-conomic abbonement og en PBS indløsningsaftale -- eller er der andre nødvendige udgifter som skal afholdes?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:53

Når en faktura oprettes i Magento sættes den i kø. Om natten overføres alle dagens fakturaer (du kan også manuelt klikke på en knap :)).  Når den bliver oprettet i e-conomic kigger den på om kunden eksisterer i forvejen, gør kunden ikke det, bliver denne oprettet. Det samme sker med produkterne. Eksisterer de ikke, vil de blive oprettet. 

Og ja det er korrekt. Du skal have aftale med PBS og en alm. e-conomic konto (du skal også have api modulet, men det er gratis). 

Der er ikke flere udgifter til selve shoppen, men det kan være at du også skal have noget varelager, markedsføring, løbende seo hjælp osv som selvfølgelig ikke er en del af prisen.

Hostingen kommer med email og telefon support!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:57

Shopify er et hosted løsning, hvor du selv er 100% herre over design. Systemet integerer med Quickpay som betalingsgateway og e-conomic som økonomisystem.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:32

Hej Rasmus

Vi har erfaringer med integration mellem Prestashop og e-conomic. Vores løsninger er inkl. hosting, support og betalingsgateway. Overførelsen fra Prestashop til e-conomic sker automatisk ved nye kunder, produkter og ordre.

Prestashop er super simpelt og let at gå til. Du kan se mere på PrestaHotel.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)