Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

First North - fordele og ulemper?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

Jeg var til møde hos advokatfirmaet Bender von Haller Dragsted torsdag aften omkring First North (minibørsen) Bagefter var min tanke, hvorfor er der ikke mere fokus på denne finansieringsform? Jeg kan umiddelbart se mindst tre af vore projekter som potentielle FN "noteringer"

Har I selv oplevet fordele og eller ulemper ved First North?

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:33
Som jeg ser det, så er det naturligvis attraktivt grundet det som du selv skriver er en minibørs, men samtidig har det også den ulempe i forhold til finansierengsform, at folk jo skal have kendskab til selskab og produkter for at ville investere og her kommer det vel til kort som umiddelbar finansieringsform.

Har man dog et etableret selskab så vil det ekstra PR arbejde nok være muligt, og dermed er FN ikke umuligt - tværtimod :D

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:41
Tror fokus er stigende, der er kommet en del noteringer på det seneste og garanteret en masse på vej. Hvis man ser på selskaberne, ser mange dog ekstremt dyre ud.

Har i øvrigt luret lidt på at prøve at lave en notering, mere for eksersitsens skyld, så hvis du har et spændende projekt kunne jeg godt være interesseret i at følge og evt. deltage i processen. Er cand.pharm + HD, og selvstændig med konsulentfirma indenfor pharma.

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 19:50
Dato: 07-12-2006 19:41:20 Forfatter: Thomas1974
Tror fokus er stigende, der er kommet en del noteringer på det seneste og garanteret en masse på vej. Hvis man ser på selskaberne, ser mange dog ekstremt dyre ud.

Har i øvrigt luret lidt på at prøve at lave en notering, mere for eksersitsens skyld, så hvis du har et spændende projekt kunne jeg godt være interesseret i at følge og evt. deltage i processen. Er cand.pharm + HD, og selvstændig med konsulentfirma indenfor pharma.

Hej Thomas,

Som jeg ser det, bør vi bruge et af følgende projekter:

Minedetektor (bærbar detektor der som den eneste worldwide der kan finde plastikminer samt alle andre fabriksfremstillede miner og ammunition)

Road Warning System RW2 eller MUS version ( intelligente vejskilte)

Begge projekter behøver kapital i DKK50 mill størrelsen.

Som alternativ har vi et meget nyt projekt, der kræver mindre kapital, mindre udvikling og som sådan også har et mindre potentiale.

Ingen af dem har meget med Pharma at gøre, men selve processen er nok den samme uanset produkt. Send mig en PM eller en mail via websiten.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:27
Hej Lars

Der har været op til flere artikler/nyheder om First North inde på Business.dk på det sidste.

Bl.a. nyhed 1 og nyhed 2.

Mvh. Zebra

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 22:40
Dato: 08-01-2007 22:27:02 Forfatter: zebra
Hej Lars

Der har været op til flere artikler/nyheder om First North inde på Business.dk på det sidste.

Bl.a. nyhed 1 og nyhed 2.

Mvh. Zebra

Hej Zebra,

Ja jeg så dem godt, det virker ikke helt som vejen at gå for vore projekter. Nu har vi også kontakt til flere multinationale selskaber til vores to hovedprojekter - så indtil videre er FN ude af billedet.

Med venlig hilsen

Lars C

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)