Er De indehaver af egen e-butik, har vi et tilbud til Dem som er ganske gratis. Vi har i samarbejde med en avis (oplag 150.000) fornyligt startet portalen www.ads4people.com, hvor private såvel som erhvervsdrivende helt gratis kan købe og sælge varer af hinanden. Siden bliver kraftigt markedsført i avisen, for på denne måde at skabe trafik. Det vi søger er e-butikker/samarbejdspartnere som enten selv vil eller give os tilladelse til at tilføje deres produkter til hjemmesiden, så de besøgende har nogle varer at kigge på/købe. Alt er er gratis det vil sige du bestemmer selv om du ønsker at vedhæfte et billede, forside visning, at tilføje en URL til din e-butik og meget meget mere. Men er det noget for Deres e-butik, kan De enten kontakte mig pr. e-mail, ved at sende mig en PM eller ved selv at besøge www.ads4people.com og tilmelde Dem. |
Gratis reklame, noget for dig?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter
Jeg er også ret sikker på at ingen her på Amino vil føle sig stødt hvis du fremover kun siger ''du'' ;) |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
du skal da have lov til at tilføje mine produktet osv. for at give din side lidt fyld... men en ting er sikkert, jeg gider ikke gøre det selv, så meget tror jeg desværre ikke på din ide. anytime-vejle.dk held og lykke med projektet ![]() |
|
Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)