Jeg er selvstændig med min virksomhed Teoraktik, hvorigennem jeg tilbyder forskellige ydelser indenfor lektiehjælp, læringsstile og profiler(se, høre, gøre, røre) og coaching af børn og unge.
Der er for mig at se slet ingen tvivl om, at læringsstile og profiler for den enkelte elev, hører sig fremtiden til - spørgsmålet er blot hvilken fremtid???
Da det stadig, desværre, er forbundet med et vist tabu, at tale om "ekstraordinære børn" med behov for ekstraordinære udfordringer og aktiviteter, så er det blandt andet indenfor disse områder jeg primært beskæftiger mig, hvad enten det er børn med ADHD, Asperger, særligt intelligente børn, etc.
Min oplevelse og erfaring er dog, at en del af mine tidligere kollegaer kun i begrænset omfang reflekterer over ovenstående områder.
Jeg søger derfor folk med interesse og gerne personlig erfaring inden for et eller flere af de samme områder - (tror egentlig jeg stiller mig tilfreds, så længe det bare kan relateres til samme branche)
Jeg har ikke noget konkret i tankerne, men ret gode erfaringer personligt i min daglige gerning, hvorfor det kunne være rart med nogle at sparre med, sende prøveballoner i luften og i det hele taget bare "intellektualisere" lidt i fællesskab:)
Der findes ingen dumme spørgsmål - så fyr løs hvis Du har noget på hjertet.. - Kim - www.teoraktik.dk - (check evt. min hjemmeside for mere info) |
Søger sparringspartner og/eller evt. samarbejdspartner
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)