www.eSmokingOnline.com Sælges. Meningen med siden var at den skulle være en udvidelse til min danske webshop www.ecigaretten.dk, som i forvejen har en god solid kundekreds. Desværre føler jeg ikke rigtigt at jeg har motivation og tid til at bevæge mig ud på det udenlanske markede alligeve, da jeg har rigeligt travlt med det danske site. Siden bliver nu solgt i stedet. Mindsteprisen er 100 kr, óg i kan byde her i tråden. Siden bliver solgt med følgende:
Lige nu ligger siden på et simpelt redirect DNS domæne, der er selvfølgelig mulighed for at der kan laves om på dette efter ønske. Lager medfølger ikke, man skal selv indkøbe lageret fra leverandøren. Ved bestilling af 10 stk er prisen per stk på 14.5 USD, og de kan sagtens sælges for 40. Siden kan bruges internationalt, primært med henblik på England og USA. Jeg har allerede mange besøgende fra USA og andre engelsktalende lande, derfor kan jeg linke til siden som en "language option" på min egen side ecigaretten.dk hvis ønsket.
Lidt information om e-cigaretter: e-cigaretter er det nye alternativ til rygning. En E-cigaret består af 3 dele: Et batteri, En "atomizer" og et mundstykke.
Batteriet fører strøm til atomizeren som fordamper noget væske der sidder i mundstykket. Det væske der sidder i mundstykket kan være med eller uden nikotin efter egen styrke, og en smags aroma.
Pointen er at man inhallere vanddamp, og ikke får de 4000 skadelige kemikalier som der er i en cigaret, men kun nikotinen samt smagsstof.
De undersøgelser der er lavet indtil videre viser umiddelbart ikke nogen sideeffekter, men man er jo selvfølgelig ikke helt sikker før der er lavet en lang undersøgelse.
Produktet er ikke indbefattet af rygeloven, og genere ikke da passiv rygning og lugte ikke længere er et problem.
Det er et markede det er under rivende udvikling og jeg
tror på at vi ser flere og flere e-rygere i den nærmeste fremtid, når f. eks
cigaret priserne stiger endnu mere. |
webshop sælges - eSmokingOnline.com
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)