Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop ekspert programmør søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Efter grundig overvejelser og lange snakke med vores SEO ekspert (også kendt her på forum) skal vi bruge en Prestashop Ekspert.

Vores problem er som følger:

Jeg har i tidernes morgen oprettet en kategori - "ed hardy (nyhed)", da vi fik Ed hardy i vores shop, hvor jeg senerehen har ændret kategorien tilbage til "Ed hardy", da den ikke lænegere var ny i vores shop.

Det kan google desværre ikke li' da begge vores sider laver problemer.

Dette var den første kategori:
/164-ed-hardy-parfumer?n=10&id_category=164

Dette var den næste:
/164-ed-hardy-parfumer?n=20&id_category=164

Begge kategorier er den samme - men vi vil gerne undgå disse DC problemer, og det skal vi bruge en Prestashop ekspert til at få løst.

Samme problem har vi under "parfume til mænd"

/category.php?id_category=4

Denne kategori findes hos google, men det er omksrevet via prestashop htaccess til:

/4-parfume-til-maend

Vi startede med at release vores site og brugte strings som links. Efterfølgende omskrev vi vores kategorier og produkter via Htaccess modulet i prestashop til pænere og mere SEO venlige links.

Nogle er åbenbart ikke blevet slettet fra google eller 301 redirected, af dem som var indexeret af google.

Vi søger derfor hjælp hos en Prestashop Ekspert.

Jeg håber jeg har beskrevet vores problem nogelunde, hvis der er spørgsmål eller andre ting/kommentare så skriv.

Jeg hører fra jer.

Med venlig hilsen

Martin Mortensen
http://www.dinparfume.dk

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:35

bling bling...??

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:27

Hej Martin

Vi er eksperter i PrestaShop og kan helt sikkert hjælpe dig. Du kan se vores kontaktinformationer på PrestaHotel.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)