Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister inlinks på yahoo siteexplorer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i sidste uge "mistet" ca 40 inlinks på siteexplorer.search.yahoo.com...

for 2 uger siden havde siteexplorer 120 inlinks, og nu viser den 80 inlinks

Jeg havde f.eks nogle inlinks fra kommunikationsforum.dk, som er væk... men både artikel og link er stadigvæk på kommunikationsforum.dk,

det samme med de andre...

Hvad er der sker..?

Jeg kan også se at dette har påvirket nogle søgeresultatgoogle.com.

på forhånd tak.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan meget vel skyldes, at f.eks. din artikel på kommunikationsforum har optrådt på forskellige "nyeste artikler"-siden og lign, hvilket har givet en del ekstra undersider på kforums hjemmeside, som har linket til din. Når der kommer nyt til, falder din artikel og linket væk fra nogle af disse sider.

Det samme sker, hvis du f.eks. skriver en kommentar på en blog. Så vil du ofte få et link i sidebaren på bloggen i "nyeste kommentarer". Det kan hurtigt give et væld af links på en populær, stor blog, hvor undersiderne bliver crawlet tit. Og når andre så kommenterer efter dig, forsvinder du fra "nyeste kommentarer" og så forsvinder alle dine ekstra links også.

Sådan er der meget dynamik på visse websites, så lad være med at stirre dig blind på det totale antal links i site explorer.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 23:04

Som frank - rigtigt nok - er inde på, bør man ikke stirre sig blind på inlinks fra netop sider som k-forum. Man kan bygge utallige midlertidige links derfra - men de er midlertidige...

/JG

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:17

Generelt er alle sider er faldet med Yahoo site seach mine konkurrenter og min egen side 4 -6 gange mindre antal links,nu og  amino.dk faldet fra 202.000 til 25.000 links . Så jeg tror ikke rigtigt der sket noget med dine links Yahoo site seach har bare fjernet nok de links der betyder mindst ,

hvad og hvorfor betyder intet for mig bare jeg se jeg gør det rigtige og stiger på google , jeg skriv nogle gode nyheder og arbejde med at finde nogle gode kvalitets links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)