Jeg tror, at du har misforstået noget (eller også har jeg misforstået dit indlæg). Du får ikke nogen kunder ud af at tiltrække folk, der søger på enkeltordet "gratis" eller "online" for den sags skyld. De er jo ikke på jagt efter noget kalendervæsen.
Der er langt større effekt i at forbedre din placering en plads eller to på "online booking system" eller tilsvarende udtryk, hvor søgning udtrykker en intention om at finde et produkt, der minder om dit.
Jeg går ud fra, at du allerede kender Googles søgeordsværktøj, for ellers vil jeg anbefale dig at bruge noget tid derinde og lede efter longtails. Alternativt kan du vælge at investere lidt penge i en Adwords-kampagne for at indsamle noget data om faktiske søgninger indenfor dit område. For selvom Søgeordsværktøjet er godt, så er det kun estimater, og de kan nogle gange afvige ganske meget fra virkeligheden på de helt små søgeord.
Brug også noget tid på at sætte dig med synonymordbogen. Det kan også give nogle flere ideer, som du efterfølgende kan teste i søgeordsværktøjet eller i Adwords.