Hej Alle amino venner Så er det tid til at jeg åbner for posen:) Jeg planlægger, at gennemfører 4 stk. foredrag i "kommunen" hvor jeg bor (Ny Esbjerg) Foredraget kommer til at være offentligt og jeg skal selv sælge og gennemfører foredraget i alle byerne (med hjælp selvfølgelig) det henvender sig 100 % til overvægtige og det er med min uddannelse og erfaring (selv smidt Jeg forventer, at afholde disse foredrag i slutningen af januar/starten af februar og ca. en måned efter afholder jeg så et 2 dages seminar. Mit ønskede outcome disse foredrag er, at nogle af deltagerne tilmelder sig seminaret og desuden bruger mig som coach. Jeg tilbyder desuden den første session gratis og forventer derfor også en del af disse "prøve" klienter. Min indgangsvinkel til indholdet er med et blink i øjet, derfor lægger jeg meget vægt på mange af de "fælles" forhindringer overvægtige har og bruger humor en del. Blandt andet kommer min virksomhed til at hedde "Den Fede Coach" og i mit markedsføringsmateriale bruges sjove tegninger af mig selv m.m. Jeg skiller mig ud ved IKKE at tage stilling til hvordan folk vil gøre det! Jeg taler hverken godt eller negativt om den ene eller den anden kur/pille. Og jeg udleverer IKKE opskrifter Se mine spørgsmål går hovedsageligt på foredrag og seminar |
Hej Kenneth,
Det lyder som et spændende projekt..
Bare et hurtigt input til steder du kan markedsføred dig:
- Voksenskoler
- Handelsskole
- Seminarium
- Teknisk skole
- Udvalgte forretninger i gågaden...
Held og lykke med projektet