Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredrag, samt seminar

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle amino venner

Så er det tid til at jeg åbner for posen:)

Jeg planlægger, at gennemfører 4 stk. foredrag i "kommunen" hvor jeg bor (Ny Esbjerg)

Foredraget kommer til at være offentligt og jeg skal selv sælge og gennemfører foredraget i alle byerne (med hjælp selvfølgelig) det henvender sig 100 % til overvægtige og det er med min uddannelse og erfaring (selv smidt 30 kg.) Som coach jeg afholder foredraget. Det kommer til, at koste 100 kr. at deltage i foredraget!

Jeg forventer, at afholde disse foredrag i slutningen af januar/starten af februar og ca. en måned efter afholder jeg så et 2 dages seminar.

Mit ønskede outcome disse foredrag er, at nogle af deltagerne tilmelder sig seminaret og desuden bruger mig som coach. Jeg tilbyder desuden den første session gratis og forventer derfor også en del af disse "prøve" klienter.

Min indgangsvinkel til indholdet er med et blink i øjet, derfor lægger jeg meget vægt på mange af de "fælles" forhindringer overvægtige har og bruger humor en del. Blandt andet kommer min virksomhed til at hedde "Den Fede Coach" og i mit markedsføringsmateriale bruges sjove tegninger af mig selv m.m.

Jeg skiller mig ud ved IKKE at tage stilling til hvordan folk vil gøre det! Jeg taler hverken godt eller negativt om den ene eller den anden kur/pille. Og jeg udleverer IKKE opskrifter

Se mine spørgsmål går hovedsageligt på foredrag og seminar

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:16
Hej Kenneth,

Det lyder som et spændende projekt..

Bare et hurtigt input til steder du kan markedsføred dig:

• Voksenskoler

• Handelsskole

• Seminarium

• Teknisk skole

• Udvalgte forretninger i gågaden...

Held og lykke med projektet

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:47
Hej Kenneth

Du skal i hvert fald i lokalavisen og i ugeavisen/ugeaviserne!

Husk at tage direkte kontakt til redaktøren på lokalavisen, så han laver en god artiket om "Kenneth, som tabte 30 kilo og nu holder foredrag"

Hos ugeavisen skal du også i direkte kontakt, men vær opmærksom på, at det ofte hænger sådan sammen med dem, at de lever 100% af reklamer og ofte tilbyder (usagt måske) at du får en stor artikel bragt mod at indrykke en reklame i avisen.

God vind!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:04
Hej Kenneth,

jeg vil selvfølgelig mene, at du bør have en lille image film på din hjemmeside- din historie og info om dit fordrag fortalt på 2 min.

Held & lykke

:-) Jeppe

www.imagefilm.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:40
Hejsa

Og tusind tak for svarende, kom endelig med flere :)

Jeppe> hvad kunne man forestille sig sådan en film ville koste, at lave?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 14:42
Hvor lang tid før selve afholdelsen ville i begynde, at ophænge plakater osv? 2-3 uger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)