Jeg satser på at opstarte min egen internet shop her til forår. Jeg har regnet ud at jeg skal sælge 8 varer hver dag, for at jeg kan leve af det ( Nyt, smart, moderne tøj til piger i alle str.) Prisen pr. del kommer til at ligge på ca. 150 kr. Er der noget der har lidt erfaring inden på området? Er det er svært mål at pånå, at sælge 8 varer daglig? Håber der er nogen der vil svare på dette indlæg.. så godt som i nu kan.. |
salg pr. dag
|
|
ok tjener en social og sundhedsassistent! så lidt... Du skal regne med at en del % går til "KAN IKKE SÆLGE VARE" = fejl køb osv... Du skal være MEGET dygtige ikke at lave fejl køb. Og du har også udgifter. En net shop koster vel ca. 5-6000 om året, + udstyr Pc m.m. og så komme er rekalme udgifter osv... |
Ja, der skal sættes en del af til markedsføring.. jeg ka jo ikk forvente at folk køber hos mig, hvis de ikk ved at min hjemmeside eksisterer.. Min far står for opbygning og vedligholdelse af hjemmesiden .. men så er der jo pbs osv. Ja, desværre... lønnen ligger i bunden! Så er det jo godt man kan supplere op, indtil man kan leve af sin webshop. smil! Er der andet jeg skal være opmærksom på, at udgifter? |
Hej Det kan man jo ikke vide paa forhaand, hvor let det er at saelge 8 varer pr dag, men det afhaenger jo ogsaa helt af, hvordan din shop kommer til at se ud, hvor meget tid du vil bruge paa at faa den til at koere optimalt. Men jeg synes da ikke det lyder som utopi at saelge 8 varer pr dag i gennemsnit, men du skal helt sikkert regne med, at der gaar lidt tid inden du er oppe paa det antal. Held og lykke med det, og jeg glaeder mig da til at se, hvad du har i butikken ![]() |
Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk
En ting som er dyrt for "tøj sælger" det er LAGER... At opbygge et lager koster mange penge. Lager = stort udvalg = kunder nok. Mit råd her, er nok at ikke at starte for småt, men ej heller for stort så man ikke kan nå at sælge det. Men for småt = folk gider ikke at handle der... |
Ja, det er rigitg! Jeg har sat 15000 kr. af til indkøb af varer. Det er ca. 40 forskelligt tøj... er det et fint lager at starte med? Eller skal der mere til? |
|
|