Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg pr. dag

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg satser på at opstarte min egen internet shop her til forår.

Jeg har regnet ud at jeg skal sælge 8 varer hver dag, for at jeg kan leve af det ( Nyt, smart, moderne tøj til piger i alle str.) Prisen pr. del kommer til at ligge på ca. 150 kr.

Er der noget der har lidt erfaring inden på området? Er det er svært mål at pånå, at sælge 8 varer daglig?

Håber der er nogen der vil svare på dette indlæg.. så godt som i nu kan..

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:36
sku ikke meget du kan leve af ???  150 x 8 minus indkøb minus skat minus udgifter =  en prut at pille i :-)  nå dårlige joke...  8 pr dag skulle være let, hvis du har noget folk gider at købe på nettet...

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 20:39
Det bedste er jo at jeg selv køber varerne for mellem 25-30 kr. Så jeg tjener jo ca. 100 kr. pr. stk. 800 kr. dgl. % skat. er mere end jeg får i løn som social og sundhedsassistent!
Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 20:43
ok tjener en social og sundhedsassistent! så lidt...

Du skal regne med at en del % går til "KAN IKKE SÆLGE VARE" = fejl køb osv...  Du skal være MEGET dygtige ikke at lave fejl køb.  Og du har også udgifter. En net shop koster vel ca. 5-6000 om året, + udstyr Pc m.m.  og så komme er rekalme udgifter osv... 

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 20:49
Ja, der skal sættes en del af til markedsføring.. jeg ka jo ikk forvente at folk køber hos mig, hvis de ikk ved at min hjemmeside eksisterer..

Min far står for opbygning og vedligholdelse af hjemmesiden .. men så er der jo pbs osv.

Ja, desværre... lønnen ligger i bunden! Så er det jo godt man kan  supplere op, indtil man kan leve af sin webshop. smil!

Er der andet jeg skal være opmærksom på, at udgifter?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:52
Hej

Det kan man jo ikke vide paa forhaand, hvor let det er at saelge 8 varer pr dag, men det afhaenger jo ogsaa helt af, hvordan din shop kommer til at se ud, hvor meget tid du vil bruge paa at faa den til at koere optimalt.

Men jeg synes da ikke det lyder som utopi at saelge 8 varer pr dag i gennemsnit, men du skal helt sikkert regne med, at der gaar lidt tid inden du er oppe paa det antal.

Held og lykke med det, og jeg glaeder mig da til at se, hvad du har i butikken

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 20:56

En ting som er dyrt for "tøj sælger" det er LAGER... At opbygge et lager koster mange penge.  Lager = stort udvalg = kunder nok.     Mit råd her, er nok at ikke at starte for småt, men ej heller for stort så man ikke kan nå at sælge det. Men for småt = folk gider ikke at handle der...

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 21:03
Ja, det er rigitg!

Jeg har sat 15000 kr. af til indkøb af varer.

Det er ca. 40 forskelligt tøj... er det et fint lager at starte med? Eller skal der mere til?

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 21:53
tjaa joo det er måske ok at prøve af med, men helt sikker ikke nok på længer sigt. Nu er du heldig at det er en meget lav indkøbspris du har, så du får da noget på pengene.  Jeg kan forstå det ikke er mærkevare når prisen er så lav.
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 21:56
Nej, det er ikke mærkevarer.. men der findes vel oz en målgruppe, der ikke kun vil gå i mærketøj. Det er jo ikk sådan noget mærkeligt basic tøj.. det er virkelig smart, og jeg har sammenlignet tøjet med andre e-shops, som heller ikk er mærkevarer. Deres priser er jo dobbelt så høje... Jeg ved ikk om det er rigtigt at jeg kan tjene flere kunder pga. lave priser? Eller forbinder folk det med dårlig kvalitet??
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)