ser da virkelig fornuftig ud - tusind tak. Jeg vil bare gerne vide, hvordan man skal forstå pagerank - er det 0 pagerank der er de bedste kataloger så?
totalt Rookie.....
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
nej det er lige omvendt. Jo højere tallet i "pagerank" er jo bedre (sådan generelt set), for det kommer også an på andre faktorer, såsom emne og hvordan linket ligger og på hvilken side osv.
men som udgangspunkt er dem med det højeste tal i pagerank bedst.
Jeg synes på det seneste at have set diverse SEO-eksperter skrive at fidusen ved linkkataloger er ved at forsvinde.
Det kunne måske være meget rart, at få af- eller bekræftet i forbindelse med denne tråd.
Mit indtryk er at ens kræfter er langt bedre brugt på andre former for linkbuilding - ihvertfald i forhold til de mindre linkkataloger (dvs. dem med lav pagerank og knap så strenge krav for tilmelding).... Har jeg misforstået noget?
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
dinparfume > du kan sagtens tilslutte dig udenlandske kataloger, hvis du selv sidder og tilmelder dig til dem manuelt vil det aldrig kunne ødelægge noget - men spørgsmålet er så om det overhovedet hjælper noget, for relevansen er formentlig ret lav i forhold til dine danske søgeord.
Men de større kataloger såsom Dmoz, yahoo osv. kan være en stor fordel at tilmelde sig.
Fama > Ja det snakkes der meget om, jeg ville heller ikke bruge alt for meget af min tid på disse mindre linkkataloger.
Selvom linkkatalogerne måske mister deres værdi med tiden, så brug dog en søndag eftermiddag på det. Det skader ikke og det virker så længe det virker.
mht. at optimere dine under sider så er det nemmeste at begynde at skrive i forskellige forum, kommenter på blogs, Skriv kommentarer til nyheder når du kan komme til det.
Dine links får størst værdi hvis den side der linkes fra også handler om parfume, men det er der jo nok ikke så mange forum der handler om. Men så kan du vælge at deltage på nogle andre emner hvor du hurtigt kan finde på et eller andet at sige.