Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS backup til dine filer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har fundet en super fin løsning på GRATIS backup af alle dine filer (2GB er gratis, ellers kan den opgraderes til f eks. 50GB eller 100GB)

Det er så smart lavet, at du downloader og installere et program på din PC/Mac/Linux/Mobile enhed og derefter smider de filer over i en mappe, som du gerne vil tage backup af, derved har du som det første dine filer backuppet (hvis det hedder sådan) på nettet, og kan tilgå dem fra en hvilken som helst computer, via browseren. Ydermere kan du installere det samme program på en anden computer, og der kan du så også tilgå dine filer, eller smide nye filer ind i "mappen" så på den måde har du altid adgang til dine filer uanset hvilken computer du bruger.

Smartere og enklere bliver det ikke.

Hent programmet her

Eftersom du starter med en konto med 2GB (hvilket er rigelig for de fleste) kan du samtidig forøge din kontos størrelse op til 8GB helt GRATIS. Det eneste du skal gøre er at fortælle andre om det gode og smarte - lidt ligesom jeg gør her. Så for hver ekstra tilmeldte får man altså 250MB ekstra, men kun op til samlet 8GB - ønsker man mere end 8GB plads, skal man betale for det, men igen det er virkelig små penge, da det koster 9.99,- US Dollar om måneden for 50GB plads.

Håber du får lige så meget glæde af det som jeg har.

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)