Eller bedre endnu.. Bed om personens mailadresse, og sig at du sender en mødebekræftelse pr mail (så har du også lidt ekstra kontaktoplysninger.
Toppen af poppen er en mødeindkaldelse i outlook, hvis i bruger det, med et lækkert designet layout og signatur.. Det vælter dem hver gang. ;) og så har du foden foran inden du overhovedet ankommer til mødet.
|
år vi taler almindelige virksomheder, så vil jeg heller ikke anbefale at sælge fra dør til dør. Heller ikke selvom et par af de øvrige debatører i tråden her mener at det er der guldet ligger
Det har jeg kun ét svar til:
Men jeg er hamrende enig. Jeg ville heller ikke selv SÆLGE fra døren. Men at skabe kontakt/dialog og evt booke et møde, lige kort præsentere hvem man er og hvad man handler med og kan byde på, på rå/kold canvas, det ser jeg ikke noget problem i, men personligt er jeg bestemt ikke typen der gider sælge et produkt ind af døren, EDIT: - Men udviser kunden klokkeklare købssignaler, så er det jo dumt ikke at lukke en ordre (hvis man sælger et produkt man har med)
Men tag endelig ikke fejl, der er rigtigt mange penge i kold canvas - det har verdens 2. største kontorforsyning Lyreco pænt bevist. - de gør det stadig.
Jeg har nok forvekslet Boligforeninger med Boligselskaber, hvis trådstarter mener den slags foreninger hvor det er naboerne der har den årlige generalforsamling.