Jeg har startet et netbutik, som skal sælge tøj, forløbig har jeg kun mit eget designet t-shirts som jeg prøver at få solgt, og dermed se om folk kan lide navnet og designs''ene. Men vil gerne supplere min egen varer med dem som allerede kan købe andre steder! Ønsker at finde Leverandør for de forskellige mærker, f.eks. Burberry, D&G,Lindeberg osv. de eftertragtede mærker.! så jeg kan få et bredere sortiment.
Så hvis nogle af jer, har allerede eller selv er leverandør, så må i meget gerne kontakte mig!
Kan ikke hjælpe dig ang. de leverandører, men rigtig fin webshop du har fået op. Syntes dit design er rigtig flot, både på webshoppen og dine t-shirts.
Jeg kan desværre ikke hjælpe med leverandører, men tror du skal overveje det lidt mere. Kan godt se det kunne være lækkert at præsenterer dine t-shirts sammen med lækre mærkevare, men tror du ikke de forsvinder i mængden? Hvis du skal op og have de mærker skal du dels købe store mængder hjem og have mange varenumre.
Jeg ville fokusere på det du er bedst til, at lave dine egne designs. Det skal du så udvikle, finde på andre produkter med dit design osv. Hvis du skal til at styre salg af mærkevare bruger du for meget energi på det og for lidt på det du er bedst til. Hvis du vil udvide, så find nogen der gør det samme som dig, lav en aftale om du sælger deres styles mod de sælger dine - evt. hvor de laver det på kasketer, bukser eller lign.. Så er det nogenlunde den samme målgruppe du er ude efter. En anden butik jeg synes er rigtig lækker der laver lidt det samme som dig: http://www.merchline.com/iso50/ og angående mærkevare kan du kigge her: http://www.outletguru.com/
Vejen frem er vel også at brande sit eget produkt. Tommy Hilfiger, CK1 osv. blev ikke kendte på en uge, det tog noget tid. Men dermed skal det ikke siges man ikke kan skaffe ægte varemærker. Et par opkald til Istanbul eller Izmir, og så er du igennem til Hugo Boss fabrik, Diesel osv. De har altid varer som ikke er solgt, en smule defekte osv.
Først vil jeg bruge, sige tusind tak for svarende, samt vejledning om diverse ting. syns det er smadre godt at se der er nogle mennesker som gider at gøre noget for andre, samt vejlede os andre(mig f.eks) til komme rigtigt igang med noget. Mange tak for det..
tilbage til emnet: cygnet og Den innovative- i har sikkert ret i det med, at jeg måske hellere skulle koncentrer mig om mit eget varemærke, men som jeg kan se nu er problemet det at jeg gerne vil i kontakt med nogle bestemte fabrikker/skrædder e.lign. som kan skaffe de materialer der skal til for at man kan producere de forskellige vartyper! har nemlig designs liggende til: bælter, skjorter, undertøj, dametrøjer og herretrøjer osv. Det største problem, jeg har i det sammenhæng er at jeg ikke ved hvor det skal produceres henne! kender du evt. noget om hvor man skal henvende sig osv- eller er der andre herinde?
Det er ikke lovligt at købe varer direkte fra de fabrikker der producerer mærkevare som Hugo Boss, CK ,Nike. Varerne skal altid bringes i omsætning af mærkevarerindehaveren og det skal være indenfor EU, hvis de skal bringes i omsætning indenfor EU.
Disse varer du henviser til kalder man "backdoor" - jeg må på det kraftigste fraråde at man går igang med sådanne projekter! Det er strafbart!
Har været under din hjemmeside og set at du selv sælger mærkevarer og lign.(flot hjemmeside) kan du fortælle også hvor man evt. kan komme i kontakt med de forskellige afdellinger for diverse mærker!