|
For nogle måneder siden modtog jeg et brev på kontoret fra Who''s Who, med et standard tillykke du er blevet indstillet og optaget i Who''s Who in European Business (Eller hvad udgaven nu hed - har det liggende på kontoret )Og først var jeg lidt, nå ja ok, for kunne da huske i High School var Who''s Who en udmærkelse som bl.a. kom i yearbook. Og i tiden lige efter har jeg faktisk fortrudt et par gange, at jeg aldrig fik en kopi for optagelserne i Who''s Who in Academics og WW in US Sports, men nok mest for ens egne periodiske nostalgiflip i årene efter. MEN det var efter min mening naturligvis også noget ganske andet. Hvilket bringer mig til det grundlæggende spørgsmål, idet jeg tror Europa er et forholdsvist nyt marked for dem, og det faktum at de nu i dag har sendt et tilbud om at jeg kan købe en kopi af bogen, får de samme følelser op i mig, som fik mig til at takke nej tak for femten+ år siden i USA. Er det efter jeres vurdering blot endnu en gradbøjning af et telefonbogsforlag (altså de lidt mere suspekte)? Og ville i så selv give de få euro udgaven koster? For så ender man jo næsten med at skulle til at rende og købe de ting man optages og omtales i ...... |
Dato: 05-12-2006 21:19:50 Forfatter:VejsmoseFor nogle måneder siden modtog jeg et brev på kontoret fra Who''s Who, med et standard tillykke du er blevet indstillet og optaget i Who''s Who in European Business (Eller hvad udgaven nu hed - har det liggende på kontoret)
Og først var jeg lidt, nå ja ok, for kunne da huske i High School var Who''s Who en udmærkelse som bl.a. kom i yearbook. Og i tiden lige efter har jeg faktisk fortrudt et par gange, at jeg aldrig fik en kopi for optagelserne i Who''s Who in Academics og WW in US Sports, men nok mest for ens egne periodiske nostalgiflip i årene efter. MEN det var efter min mening naturligvis også noget ganske andet.Hvilket bringer mig til det grundlæggende spørgsmål, idet jeg tror Europa er et forholdsvist nyt marked for dem, og det faktum at de nu i dag har sendt et tilbud om at jeg kan købe en kopi af bogen, får de samme følelser op i mig, som fik mig til at takke nej tak for femten+ år siden i USA.Er det efter jeres vurdering blot endnu en gradbøjning af et telefonbogsforlag (altså de lidt mere suspekte)?Og ville i så selv give de få euro udgaven koster?For så ender man jo næsten med at skulle til at rende og købe de ting man optages og omtales i ......
Hej Ricki,Jeg har sendt dig en PM.Med venlig hilsenLars C
Bliv gratis medlem
)

)
, idet jeg efter et besøg på selskabets hjemmeside, vil tro, at jeg har fordoblet deres antal af brugere, men ligeledes vil tillade at konkludere, at det ikke er sted man selv typisk kommer eller køber annoncer til