Jeg har desværre ikke mere positiv karma at dele ud idag, men mange tak. Kim og Thomas har fået et medlem mere, og er nu begge på 24 medlemmer, et medlem fra vanity url. Good luck guys :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har desværre ikke mere positiv karma at dele ud idag, men mange tak. Kim og Thomas har fået et medlem mere, og er nu begge på 24 medlemmer, et medlem fra vanity url. Good luck guys :-)
Jeg smider lige et godt Facebook tips med, mens vi er i gang.
Brug Facebook applikationen : RSS Grafitti
Du kan finde den under " applikationer". Der bruger du søgefeltet og skriver " rss ", dernæst installerer du, og indsætter feedadressen fra den blog du gerne vil have din facebook brugere skal læse. Så når du har lavet et blog indlæg, sender den selv et resume med link, til din facebook profil.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tak for din henvendelse om at blive venner på Facebook, men min personlige profil er kun for tæt familie og venner. Ikke engang bekendte er med der :-)
Hehe jeg TROEDE facebook.com/aktiv3 var taget af et større tysk firma som også hedder Aktiv 3, men prøv lige at tjekke den her side ( ikke for sarte sjæle ). Hvis det er tysk helsekost, vil jeg gerne være fri :-)