Jeg havde problemer ved det ene pizzaria her i Brabrand, mens nr 2 accepterede koden. /Kenneth |
10 minutter så skulle der være lækker pizza
Håber det er godt...
Ny by - nyt pizzaria
mikkel
Jeg havde problemer ved det ene pizzaria her i Brabrand, mens nr 2 accepterede koden. /Kenneth |
10 minutter så skulle der være lækker pizza Håber det er godt... Ny by - nyt pizzaria
mikkel |
Jeg fik min pizza som lovet ;-) Men ikke et godt pizzaria :-( Nå så kan jeg nok få prøvet et af de 2 andre en dag.. men takker for koden :-)
Mikkel |
Kan varmt anbefales ;D http://www.joeys.de/joeys/158 |
Det er det der er problemet med mad bestilt igennem Just-eat, man ved aldrig hvad man får. |
Kommer snart...
Yep.. de er bare 10-4 og en skumbanan. Bare synd de ikke kan levere over grænsen, skal altid selv hente dem :) Mvh Markus |
Jeg mener at der er sådan et system, hvor man kan afgive stjerner til restauranten. Angående den dårlige karma til trådstarter, så handler det nok om at linket er et camoufleret affiliatelink, hvilket er imod reglerne på Amino. Anyways, så længe han gør læseren opmærksom på det, så kan det ikke sætte mit pis i kog. Rettelse: Det var ikke engang et affiliatelink, men bare et link til egen hjemmeside. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Her levere de lige til døren ;D Og er man først vantil Joeys, så er de fleste Justeat pizzaer en tynd omgang! |
Duer rabatkoden stadigvæk eller? :) |
Jeg citere fra indlægget "Koden er på 20% til din ordre i aften, og gælder fra to timer før første fløjt til én time efter kampen." Det betaler sig at læse andet en koden ;) |