Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords kampagner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kloge hoveder,

Vi har de sidste halvandet år kørt med én annonce på Google hvor alle vores mærker er repræsenteret i.

Nu er jeg kommet til at tænke på om det er bedre at have en kampagne for hvert mærke/ord? Og i givet fald, hvordan gør man det så man ikke skal sprænge ens budget?

Charlotte

Finkena

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Charlotte

Du vil med fordel kunne lave en annonce til hvert mærke, evt også hvermodel.. Du bliver på den måde mere målrettet og kunden får derved også præsic den vare han(hun har søgt efter.

Det vil sige ved kunden hvad han/hun vil have og din annonce kommer frem med den præsice vare så er chancen for han/hun klikker og køber langt større end hvis du laver en "generel" annonce med køb her.

Dit budget kan du selv gå ind og sætte så det passer til dit budget. Vil du bruge max 100,- om dagen kan de enkle annoner sættes til dette.

Har du andre spørgsmål er du meget velkommen i PM så vil jeg hjælpe dig så godt jeg kan

Hav en fortsat god weekend

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:33

Du vil også opleve en lavere klikpris jo mere relateret din annonce og landingpage er. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 15:40

Som nicolaj også skriver går din klikpris også lidt ned..

Du kan også sætte søgeord ind i din url, det hjælper faktisk!

Må man være fræk og spørge hvad du sælger og hvad dine klikpriser ligger på i gennemsnit ?

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:30

Passiv +:

Hej Charlotte

Dit budget kan du selv gå ind og sætte så det passer til dit budget. Vil du bruge max 100,- om dagen kan de enkle annoner sættes til dette.

Det er ikke rigtigt. 

Du sætter budgetter på kampagneniveau og ikke på annonceniveau. 

Hvis trådstarter har kørt med én annonce i et halvandet år ville jeg sætte stort spørgsmåltegn ved om vedkommende har et stort nok produktsortiment til at køre en større kampagne eller overhovedet burde ståf for sin egen kampagne.

Mit råd vil være at få meget bedre styr på koncepterne ved AdWords annoncering. Hvis du er bange for, at dit budget sprænger ved at dele din kampagne mere op, så har du ikke nok styr på trackingen af din kampagnen og bør se nærmere på denne del før du udbygger. 

Jeg har skrevet en mindre guide til AdWords hos webanalytiker.dk, som du med fordel kan læse.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 18:44

Ja skrive fejl selvfølgelig kampagne budget og ikke annnoncebudget :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)