Hvis der sidder nogen, med en side omhandlende SEO eller en side for webmastere, er jeg interesseret i noget bannerkøb. Det drejer sig om siden: www.Find-Linkpartner.dk |
Det er et godt initiativ, som jeg har tilmeldt mig lige da jeg så det. Der er bare noget jeg ikke helt forstår:
Hvorfor er min præcise beskrivelse er blevet reduceret til eet ord: markedsføringsfirma for www.EffektivMarkedsfoering.dk?
Det samme gælder for Site-editor, hvor der blot står CMS system og PR ikke bliver nævnt.
Jeg ville være glad for at vide, hvilke data man kan forvente bliver fjernet redaktionelt og under hvilke omstændigheder man får fjernet PR? Så kan jeg bedre tage stilling til, hvad jeg vil bruge min tid på fremover.
Mvh,
Christian
Det samme gælder for Site-editor, hvor der blot står CMS system og PR ikke bliver nævnt.
Jeg ville være glad for at vide, hvilke data man kan forvente bliver fjernet redaktionelt og under hvilke omstændigheder man får fjernet PR? Så kan jeg bedre tage stilling til, hvad jeg vil bruge min tid på fremover.
Mvh,
Christian