Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ATT: webmastere på sider omhandlende SEO/webmastere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der sidder nogen, med en side omhandlende SEO eller en side for webmastere, er jeg interesseret i noget bannerkøb.

Det drejer sig om siden: www.Find-Linkpartner.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:41

Det er et godt initiativ, som jeg har tilmeldt mig lige da jeg så det. Der er bare noget jeg ikke helt forstår:

Hvorfor er min præcise beskrivelse er blevet reduceret til eet ord: markedsføringsfirma  for www.EffektivMarkedsfoering.dk?
Det samme gælder for Site-editor, hvor der blot står CMS system og PR ikke bliver nævnt.
Jeg ville være glad for at vide, hvilke data man kan forvente bliver fjernet redaktionelt og under hvilke omstændigheder man får fjernet PR? Så kan jeg bedre tage stilling til, hvad jeg vil bruge min tid på fremover.
Mvh,
Christian

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:14
Hej

Tak for input.

Vi har haft en del gange, hvor folk har skrevet nogle meget lange tekser, eller tekster vi simpelthen ikke passede ind(Udover produkter, kan det være priser og sammenligning med konkurrenter osv), derfor skærer vi ned på nogle af dem.

Det er så sket et par gange at vi har skåret lidt for meget i det. Det beklager jeg!

Du må meget gerne sende mig en mail på post @ find-linkpartner.dk, med de tekster du vil have, så smider jeg dem op hurtigst muligt!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:53
Hej Nicolaj

Tak for svar. Det vil jeg så gøre. Det vil under alle omstændigheder være rigtig godt, at du på hjemmesiden fortæller folk om dine politikker, så folk ved, at når de overholder dem, så kommer deres info med uden, at det bliver redigeret.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:49
Hej igen.

Du har fuldstændig ret.

Har tænkt over det før. Der var også én der eftersøgte, at jeg skrev lidt om selve konceptet derinde. Begge ting laver jeg snarest!

Jeg hører stadig gerne fra sider, jeg kan annoncere på?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)