Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg Martin Thorborg og Don Ø i bestyrelsen?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps:

Og hvis du får fat i The Don så husk at bruge ordet " fremadrettet " hele tiden. Det kan han godt lide :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit råd Jimi. Smile

Og lige en rettelse til mit forrige indlæg.

"realistisk" skulle selvfølgelig være "urealistisk" :)

Kommer snart...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :-)

Det hele står og falder sådan set med 2 ting, for at skære det ud :

1 : kan de tjene nemme penge

2 : kan de stole på dig på den lange bane

Hvis du kan leve op til de 2 ting, kan du lave handler med alle i hele verdenen fra Bill Gates til Fru Jensen. Hvis du begynder at "undskylde" for dig selv, og sige " jamen kan jeg sammen med dem ", så virker du allerede usikker. Problemet er ikke så meget at du er usikker, problemet er at de ikke ved hvorfor du er usikker. Er du ude på at snyde dem, er du et neurotisk menneske som knækker under pres osv osv ?

Du siger det sikkert kun for at være sød, og for at respektere dem, men tro mig det har den modsatte effekt. Bare fyr den af og vær dig selv. Du sgu god nok :-)

Og det åbenlyse : de er jo heller ikke perfekte.

Nå ja, og få dem ind som partnere i stedet for bestyrelsesmedlemmer . De har sgu ikke tid til at være bestyrelsesmedlemmer i dit håbefulde projekt, men de har ALTID tid til at tjene penge. Og hvis de bliver partnere, skal de nok komme med deres råd og erfaring.

Så skal du bare udregne en fordelingsnøgle på afkastfordeling. Husk at sætte den højt til dig fra start af. De vil altid prutte om prisen :-)

Nå, nok herfra :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen Jimi.

Jeg kan godt se hvad du mener. Og selvom det jeg siger/skriver ikke sker på grund af usikkerhed eller lignende, men af respekt for deres kunnen, kan jeg godt se at det kan misforstås. Du har ret. Smile

 

UPDATERET: og det med at tilbyde partnerskab istedet for bestyrelsespost, lyder som en god ide, og hvad jeg selv faktisk ville foretrække. Hvis man ellers kan blive enige om fordelingen af ejerskab og prisen. :)

Kommer snart...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
UPDATERET: og det med at tilbyde partnerskab istedet for bestyrelsespost, lyder som en god ide, og hvad jeg selv faktisk ville foretrække. Hvis man ellers kan blive enige om fordelingen af ejerskab og prisen. :)

Det kan man altid :-)

Og husk at medregne værdien af at du kan få en fod indenfor hos de store drenge. Den er nærmest ubetalelig

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så lige for mit vedkommende sige, at jeg ikke vil være partner i noget nyt.
Jeg kan komme med min sparring, mit netværk og mit gode humør. Men jeg har slet ikke tide eller lyst til at eje mere pt.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg vil så lige for mit vedkommende sige, at jeg ikke vil være partner i noget nyt.
Jeg kan komme med min sparring, mit netværk og mit gode humør. Men jeg har slet ikke tide eller lyst til at eje mere pt.

Dbh Martin

Det er også godt nok Martin.

Men man kan jo aldrig vide, det kan være projektet fanger din interesse så meget, at du gør en undtagelse. :)

Om et par måneder, hvis alt går vel, vil jeg sende en præsentation af projektet til dig Martin, så må vi tage den derfra.

Indtil da takker jeg for alle jeres gode råd og at I har taget tid til at besvare mit indlæg. Mange tak.

Kommer snart...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tænkstort

Er du sikker på, at det er det rigtige spørgsmål du stiller?

Det virker lidt som om, at du ikke kan forestille dig en fremtid uden diverse nærmest uopnåelige personer i din nærhed.

Spørgsmålet du stiller er selvfølgeligt sjovt at tale om og der er kommet flere ting frem i lyset på grund af dit spørgsmål, som ellers ikke ville være kommet frem.

Men tilbage dig.

Der er et begreb jeg er stor tilhænger af: "Building Momentum" - opbygning af styrke.

Kunne du ikke starte dit projekt op på et lavere niveau, hvor det ikke er en "knald eller fald" situation - a.la. hvis jeg ikke får den og den med mig så bliver det ikke til noget.

Hvis en mindre "vild" start kunne gøre det, så kunne du jo vise verden, at den idé du har faktisk virker i stedet for blot at fortælle om den.

Og når den virker, kan du også dokumentere, hvor GODT den virker.

Og når du har dokumenteret, at den er lige så genial, som du tror lige nu, så finder du ud af, at det er DIG, der er den afgørende faktor for at det lykkes.

Og så kunne det være, at tingene kom til at udvikle sig helt naturligt med samarbejdspartnere, større netværk, mere salg, mere udvikling osv. osv.

Lidt kedeligt i forhold til det, du lægger op til? Så absolut.

Realistisk måde at starte en virksomhed fra bunden? Ja, i høj grad.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for dit råd.

Hvis det lyder som om det ikke kan lade sig gøre uden bestemte personer, har jeg nok formuleret mig forkert. De rigtige personer vil fremskynde en vækst, men det har aldrig været meningen at det var "enten eller.." men kun et forespørgsel om, hvordan jeg kan tiltrække bestemte personer, der kan åbne nogle døre, som ellers ville tage lang tid at åbne.

Som jeg også skriver ser jeg det ikke realistisk at ha' råd til at få Martin og Don Ø i bestyrelsen, da jeg selvfølig godt kan ved, at det vil virksomhedens økonomi her i starten aldrig tillade. Martin og Don Ø er et mål jeg har sat, fordi jeg ved at de to vil kunne tilføre vækst i virksomheden, og faktisk bare fordi jeg godt kan lide deres arbejdsmoral (det man har kunnet følge med i, i medierne osv.). Men det betyder ikke, at jeg er i standby indtil da eller ikke vil/kan føre projektet ud i live uden dem. :)

Jeg har ikke travlt med at føre projektet ud i live, jeg har nu været igang med ideen i et par år endnu, finpudset den og undersøgt markedet, så jeg vil ikke sige at jeg er en, der tager den hurtige og nemme vej, slet ikke. Jeg har også den opfattelse at man ikke skal unødigt haste sig til vækst, men lade virksomheden vokse organisk.

Men lige med det her projekt er det afgørende at det lanceres landsdækkende. Og det kommer den også til, om det så er med dem jeg foretrækker eller om det bliver med nogle jeg vælger rationelt, det finder jeg ud af.

Det er noget jeg først skal tage stilling til om et par måneder, så det haster ikke. :)

Igen mange tak fordi I gider tage tid til at skrive et indlæg.

Kommer snart...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)