Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere på provision?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucky! 

Kan du aktivere pm eller give en mail, vil gerne i kontakt med dig, kan have et godt tilbud til dig vedr. salg. kontakt mig på i n f o ( a t ) t h e b i k e m a n . dk .

Jeg er ved at tage en Merkonomirsk salgs uddannelse med salgspsykologi. Og det jeg sælger er "for stort" til at man kan sælge 10 om dagen... derfor vil jeg  tilbyde min hjælp til meget lav pris, da jeg somsagt tager uddannelsen og det vil være en god træning.

Mit arbejde. 

Jeg vil starte med at lave en elevator pitch, gå ind og undersøge indvendingerne samt kundegrupper, gjort mig 100 % sikker på produktet / Ydelsen. Lave EFU model. 

Jeg har Også et meget godt netværk med virkelig store giganter i blandt. men kontakt mig hvis det lyder internesart, da sommeren er jo den bedste salgs tid. Jeg kan også hjælpe med møder, hvis dit produkt/ydelse kræver dette samt opfølgning.

Krav fra dig. materiale samt en mail skabelon, samt adgang til din "kaldener"  så jeg kan planlægge de møder der vil komme ud af salget. 

Håber du finder dette interessant. De bedste hilsner. 

Jakub

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 08:26

LuckyCharm:

Tak for svaret.

Hvordan skal man finde disse sælgere? Kan man lave en jobannonce på jobsøgningssider når der ikke er tale om en ansættelse?

Du kan godt lave en jobannonce. En sælger på provision kan sagtens være ansat. En sælger på provision der ansat kan også gå ind under funktionærloven. Så du kan lave en helt traditionel ansættelse på almindelige vilkår. Istedet for en månedsløn på kr. 28.000, så er lønnen provision 35% af omsætningen. Det er dog meget vigtigt at man i kontrakten er meget omhyggelig med at definere hvordan lønnen udregnes. Hvornår får sælgeren eksempelvis provision (når ordren er lukket, når varen er leveret eller når kunden har betalt). Det er en del faldgrupper, som man lige skal have talt igennem.

Du kan også vælge en sælger der arbejder freelance for dig. En sælger med eget cvr nr, der fakturerer dig for sit arbejde.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:12

Er der nogen på Sjæland der kunne tænke sig at sælge vores produkter kunne et samarbejde om dette være en god mulighed for begge parter. 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:37

PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson:

En sælger på provision der ansat kan også gå ind under funktionærloven. Så du kan lave en helt traditionel ansættelse på almindelige vilkår. Istedet for en månedsløn på kr. 28.000, så er lønnen provision 35% af omsætningen.

Blot af nysgerrighed : Hvordan håndterer man løn under sygdom og sådan, når vedkommende er provisionslønnet?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:22

Anders Christensen:

En sælger på provision der ansat kan også gå ind under funktionærloven. Så du kan lave en helt traditionel ansættelse på almindelige vilkår. Istedet for en månedsløn på kr. 28.000, så er lønnen provision 35% af omsætningen.

Blot af nysgerrighed : Hvordan håndterer man løn under sygdom og sådan, når vedkommende er provisionslønnet?

Jeg går ud fra at når man er syg, så arbejder man ikke, og så får man ikke udbetalt løn. Blot et gæt.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 21:38

LuckyCharm:

Anders Christensen:

Jeg går ud fra at når man er syg, så arbejder man ikke, og så får man ikke udbetalt løn. Blot et gæt.

Men det er faktisk forkert. Hvis man er ansat som funktionær med løn på provision, så får man løn når man er syg. Dvs man får den løn som man ville kunne have opnået ved at arbejde. Så man ser på den gennemsnitlige løn der udbetalt gennem de sidste dage, uger, måneder.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)