Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik modtages

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Forbedringer , forbedringer , Forsiden er elendig jaja men hvordan forbedrer jeg den , ideer modtages med kys og kram Stick out tongue

www.elverdan.dk

Elverdan skadedyrs service  : http://www.skadedyrene.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:31

Hej Svend

Ja du kunne godt bruge lidt forbedring på din side.

Det første jeg tænker, når jeg kigger på siden er: Hvad er det egentlig det her drejer sig om?
Er det skadesdyr, malerier eller husdyr???

Du bliver nødt til at koncentrere dig om at få siden forenklet eller delt meget bedre op i emner og få lavet en forside der er overskuelig. Og så må du gøre det klart allerede på forsiden, at dette er en webshop som sælger xxx men også yyy.

Der kunne gøres rigtig meget ved selve designet, men kunne forestille mig du er låst lidt fast i et layout fra et open source site? Synes faktisk dine andre sider virker bedre, selvom de dog heller ikke er helt optimale Wink

Håber det var konstruktiv nok, men synes der er rigtig meget at tage fat på.

:-) Dorthe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Først, så ville jeg sørge for, at få lavet banneret om, så det viser enkelt og simpelt hvad det går ud på. (det gør det egentlig også nu, men det skriger ikke just af overskuelighed)

Hvis du vil sælge så forskellige ting, så sørg for, at besøgende kan se tydeligt hvad der er hvad. Altså, så der ikke er en tegning af en hest og et billede af myrespray ved siden af hinanden. Skriv evt. kategorien ved billedet, så jeg kan se, at dét her er et maleri.

Jeg bryder mig ikke om, at skriftstørrelsen er forskellige på forsiden. Det forvirrer mine øjne.

De små billeder på undersiderne ville jeg gøre mere uniforme - altså finde eller tage billeder, så de var ens i stil og belysning. Desuden, så synes jeg, at kategori-billederne er overflødelige på hver side, når produkterne og underkategorierne og vægtes tungt med billeder.

Det var det fra mig. :)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:08

Hej Svend

Efter min mening ligner din hjemmeside noget fra 90'erne. Jeg føler ikke en troværdighed ved siden, og designet får mig til at føle at butikken måske er gået i stå / der ikke er sket noget indenfor de sidste 10 år.

Som jeg ser det har du begået en klassisk fejl i forbindelse med opstart af en hjemmeside/webshop: Du har gjort det selv. Ikke dermed sagt at det nødvendigvis er en dårlig løsning, men oftest får du langt mere ud af at koncentrere dig om det du er god til, og lade andre klare de opgaver du måske ikke selv har så meget styr på.

Få en proffesionel til at lave en hjemmeside til dig, det er jeg sikker på du selv bliver mere tilfreds med i længden, og dine kunder vil føle sig mere trykke i en gennemarbejdet web butik.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:10

Hej ,tusinde tak for tilbagemeldningerne.

Ja der skal bestemt noget mere overskuelighed til, ligesom der er det i min fysiske butik og hvor man sagtens kan se sammenhængen imellem varegrupperne , og ja jeg får bestemt noget at jonglere med, hen over vinteren, hvor jeg bedre kan afholde sommerferien. :) 

Endnu engang tak for deltagelsen.

Elverdan skadedyrs service  : http://www.skadedyrene.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)