Jeg har mange problemer med at få dette gjort, jeg kan godt finde ind til stedet koden skal kopieres ind, men kan ikke åbne index.php i mit ftp program..
Hvordan får jeg installeret dette plugin? (det er kun gneral usage jeg skal bruge i første omgang=
Du kan forresten lige se det i auktion på denne side, jeg er dog ikke helt færdig med siden endnu :-) Hvis du stadig ikke kan finde ud af det, kan jeg godt fikse det, det skal du selvfølgelig ikke betale noget for.
Du kan enten gøre det via FTP (det gjorde jeg), men du kan også under appearance trykke på editor :-)
Hvordan gør man det via ftp, for når jeg går id i editor står der at jeg skal have ordnet noget med noget kodex før den er skrivbar, (helst en lille idiot sikker guide)
- John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Du tilslutter dig til webhotel via et FTP-program. Jeg bruger programmet Total Commander, som er gratis. Så skal du gå ind i mappen wp-content > themes > (mappe som har samme navn som dit theme) og så henter du filen footer.php ned, den redigerer du så. Det kan du gøre med notesblok, jeg bruger personligt notepad++, som også er gratis. Gem filen og upload den ved at overskrive den gamle fil.
Det er lidt svært at forklare, men rigtig let at gøre :-)