Jeg er en passioneret iværksætter der pt har investeret i 3 spændende iværksættervirksomheder. Jeg nyder det frie men også krævende liv som iværksætter, og er vildt glad for at blive udfordret på mange forskellige områder hver dag. I én af de virksomheder jeg er involveret i har vi retten til at sælge 2 helt unikke softwareprodukter i hele Europa. Det er en stor mundfuld, som vi selvfølgelig ikke gaber over i ét huk. Vi koncentrerer os om Danmark plus vi har nogle kontakter i et par andre EU lande. Vores helt store opgave er at have "hænder" nok til at besøge kunder. Der er rigtigt mange potentielle af slagsen - både indenfor det private og det offentlige - og de er meget interesserede i at få en dialog med os. Vi arbejder således med nogle af de helt store danske koncerner, så potentialet og interessen er der. Softwaren er ikke dyr og er nem at komme igang med. Kort fortalt så er det ene et værktøj til at effektvisere arbejdet med LEAN, og det andet et værktøj der sparer en masse administration. Begge dele HELT aktuelle set i lyset af finanskrisen og de tilpasninger virksomhederne foretager. Så har du lyst til at høre mere om denne specielle mulighed, så kontakt mig asap. Ser frem til at høre fra dig.
|
Vil du være selvstændig? Så har vi måske konceptet for dig.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)